Verzamelingen met fossielen
Verzamelingen met fossielen

Hallo allemaal,
Ik heb op een veiling een Dinosaurus ei , Hypselosaurus sp gekocht is er hier iemand die weet hoeveel die ongeveer waard is of die m wil over nemen.Omdat ik veel te veel gekocht heb en het echt niet allemaal kwijt kan heb ik op mijn website de rest gezet.
Antw: Verzamelingen met fossielen
snap niet goed waarom u vraagt wat het waard is als er al een prijs op uw site staat (in de veronderstelling dat het uw site is bij de opgegeven link)
en verder vind ik de prijsjes bij de andere getoonde fotos van stukken erg erg duur, zoiets heet woekerprijzen
dat is mijn idee
mvg stijn
en verder vind ik de prijsjes bij de andere getoonde fotos van stukken erg erg duur, zoiets heet woekerprijzen
dat is mijn idee
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
\"bodemfondsen\"
Dat verklaart de hoge prijzen natuurlijk.

Dat verklaart de hoge prijzen natuurlijk.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Supergraver
Tegen die prijzen heb je ze over honderd jaar nog niet verkocht, hahaha
Gr
Martijn
Gr
Martijn
1.Typisch geval van \'vragen naar de bekende weg\'
2.je moet wel heel erg stom zijn om iets te kopen als je een en ander zo aanbiedt en voor die prijs.
3.dapper dat je je hier presenteert.
<:{{{{{>
2.je moet wel heel erg stom zijn om iets te kopen als je een en ander zo aanbiedt en voor die prijs.
3.dapper dat je je hier presenteert.
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
k\'Zie daar een hoeveelheid handvoorwerpen.
Hiermee is het nog delikater getseld als met fossielen.
Bij handvoorwerpen zou je zelfs de coördinaten moeten weten(perceel,veld). Zonder exacte vindplaats zijn ze,net als een fossiel WAARDELOOS!
Als die pijl-speer punten van de afrikaanse landen komen,werden ze 2 eeuwen geleden nog gebrikt.
[Bewerkt door Theo op 26-06-2008 om 20:05 NL]
Hiermee is het nog delikater getseld als met fossielen.
Bij handvoorwerpen zou je zelfs de coördinaten moeten weten(perceel,veld). Zonder exacte vindplaats zijn ze,net als een fossiel WAARDELOOS!
Als die pijl-speer punten van de afrikaanse landen komen,werden ze 2 eeuwen geleden nog gebrikt.
[Bewerkt door Theo op 26-06-2008 om 20:05 NL]
Theo
Even uit de forumregels geplukt: \"Ook commerciële advertenties zijn niet toegestaan\".
Gezien deze prijzen kun je niet meer van een niet-commerciele aanbieding spreken.
Daar komt nog bij (en nu wordt het persoonlijk
) dat ik destijds 22 benedeni aanbood tegen kostprijs en een hele bak ellende over me heen kreeg, op een enkeling na die me er op nette wijze op wees dat mijn advertentie neeg naar commercie. Deze heb ik toen uit mezelf verwijderd terwijl mijn intentie zuiver was om mensen tegen een relatief lage prijs een grote benedeni te kunnen laten aanschaffen. Ik vind dit ronduit niet kunnen.
Ik blijf lachen, maar dit moest er even uit.
Arjen
Gezien deze prijzen kun je niet meer van een niet-commerciele aanbieding spreken.
Daar komt nog bij (en nu wordt het persoonlijk

Ik blijf lachen, maar dit moest er even uit.
Arjen
Euh...waar is het ei? In de steen of in het bakje rechts? Normaal is het verboden europese dinoeieren te verkopen wegens de hoge \'uitzonderlijkheid\' van dergelijke paleontologische objecten.