Terug van weggeweest
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Terug van weggeweest
Hoi allemaal
Gisteren teruggekomen van de vakantie in Frankrijk. Heerlijk weer gehad en leuke vondsten gedaan. We zijn begonnen in CBN, waarna we na Ault zijn gegaan. Gestopt in Cap Gris Nez, Audreselles en Wimmereux. Vanuit Ault/ Bois de Cise terug naar CBN via Treport en le Crotoy. Hierboven enkele vondsten en mooie uitzichten.
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 26-07-2008 om 19:07 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Terug van weggeweest
Hej Gerrit-Jan
leuk dat je terug bent!mooie vondsten en uitzichten.
Ik had je vandaag toch ook nog in antwerpen verwacht
grtjs
jim
leuk dat je terug bent!mooie vondsten en uitzichten.
Ik had je vandaag toch ook nog in antwerpen verwacht

grtjs
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi Jimm,
ja, wilde je nog komen bezoeken, maar vanwege het prachtige strandweer zijn we echt tot het laatste moment blijven hangen. We waren gisteren pas om middernacht thuis gekomen. Toch bedankt voor de uitnodiging. Ik had even kunnen bellen, sorry. We spreken nog wel af, het zei in Antwerpen of in Rheine.
Groetjes
ja, wilde je nog komen bezoeken, maar vanwege het prachtige strandweer zijn we echt tot het laatste moment blijven hangen. We waren gisteren pas om middernacht thuis gekomen. Toch bedankt voor de uitnodiging. Ik had even kunnen bellen, sorry. We spreken nog wel af, het zei in Antwerpen of in Rheine.
Groetjes
Antw: Antw: Terug van weggeweest
jammer!Gerrit-Jan schreef:
Hoi Jimm,
Groetjes
Ik was vandaag op post!
het was leuk om je eens te ontmoeten jan (hamerhead)!
grtjs
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Ja, maar een adres was wel handig geweest. Dan had ik enigzins kunnen kijken of het op de route lag. Antwerpen is toch wel heel erg groot om zomaar naartoe te rijden. Bel maar eens. Kunnen we nog eens saam naar H***enen 
Groet

Groet
Als je nog eens naar Rheine gaat dan laat het maar weten, als ik vervoer kan krijgen wil weer mee, verder veel succes in Antwerpen. 
oja, prachige foto's trouwens!
[Bewerkt door ward op 26-07-2008 om 23:26 NL]

oja, prachige foto's trouwens!
[Bewerkt door ward op 26-07-2008 om 23:26 NL]
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Foto 1&2 zijn genomen in CBN. Foto 1 op de avond dat we arriveerden. Foto 2 de volgende ochtend. Foto 3 is een dorpsaanzicht van Ault en foto 4 is het strand bij Bois de Cise. Daar heb ik de zee egels gevonden, Micraster leskei (Desmoulins, 1837).
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 29-07-2008 om 12:59 NL]
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 29-07-2008 om 12:59 NL]
-
Is er binnenkort iets te doen in Rheine? Mooie foto's trouwens.Gerrit-Jan schreef:
Hoi allemaal
Gisteren teruggekomen van de vakantie in Frankrijk. Heerlijk weer gehad en leuke vondsten gedaan. We zijn begonnen in CBN, waarna we na Ault zijn gegaan. Gestopt in Cap Gris Nez, Audreselles en Wimmereux. Vanuit Ault/ Bois de Cise terug naar CBN via Treport en le Crotoy. Hierboven enkele vondsten en mooie uitzichten.
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 26-07-2008 om 19:07 NL]
sponzenzoeker