ze doen het toch maar weer!!

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gesloten
Theo
Been thanked: 1 time
ze doen het toch maar weer!!

Bericht door Theo » 22 aug 2008, 22:09

Nederland gefeliciteerd met jullie overwinning in het dames-hockeyen,wat een team, wat een cohesie wat een vriend(inn)enkring. Ik heb genoten van verschillende van jullie wedstrijden en stond telkens versteld over de fysieke paraatheid.Ik weet wel dat jullie regelmatig wisselen maar zij die niet mee kunnen zouden energieke voetballers zijn,wat een uithouding,wat een loopkracht en dan in zo'n houding.
Over voetbal gesproken,we waren het,net als de voorbije 14 dagen, weer "net niet" hoe komt dat toch,zou onze lucht zo slecht zijn.
Gelukkig zorgde Kim en konsoorten op de valreep nog voor een eremetaal,zilver op de 4>< 100 m. Was de klacht tegen de eersten gegrond geweest, hadden we het goud kunnen hebben.

Noorderburen jullie hebben al meer dan een handjevol medailles, mogen wij morgen bij het hoogspringen nog wat "verzil...gouwen" en laat ons bij het mountainbiken ook nog wat winnen.
Als jullie nu eens voor de Belgen supporteren, jullie hebben bewezen dat het Nederlandse koor het aankan,we zullen het nodig hebben. Als compensatie zullen wij in het "Antwerpse" hier en daar een mooi tandje "vergeten"
Voor wat hoort wat!!

Theo

Spongebob
Has thanked: 413 times
Been thanked: 636 times
Antw: ze doen het toch maar weer!!

Bericht door Spongebob » 22 aug 2008, 22:19

't Is niet alles goud wat er blinkt Theo.
Sportprestaties zijn leuk, maar o zo betrekkelijk.

Time fades away (Neil Young)

nestor

Bericht door nestor » 23 aug 2008, 20:07

Toch nog een paar mooie successen Theo. Van Hellebaut had ik overigens niet anders verwacht. De tranen gedroogd? :)
Jan

De senioribus nil nisi bene

Theo
Been thanked: 1 time

Bericht door Theo » 23 aug 2008, 22:34

Het geeft ons vlamingen(Belgen) toch een beter gevoel,we hebben toch iets,zelfs bij mij stroomde de adrenaline, en me'n hartslag was net onder die van Sfenneke(Nys).

He op een foto site het forum over onze atleten gevolgd.Ivan Sonck was eergisteren, ondanks de tweede plaats, niet mals voor Gevaert en de meisjes van de 4><100.Hij vertelde dat ze helemaal niet goed waren maar dat de tegenstand te zwak was.Sonck heeft daar nu de "boter gefret"
Noemen hem daar nu "de Lange leegte"(naar een stadion in Nederland)Gerets en consooreten hebben ooit met Sonck een frats uitgehaald en hij is zo aan die naam gekomen.

Theo

Gesloten