Volgende uitstap Fossiel.net
Antw: Volgende uitstap Fossiel.net
Hoi Stijn,
Ik weet niet wanneer er weer een uitstapje georganiseerd wordt.
Wel kan ik je zeggen dat er een aantal zaterdag 30 augustus naar Rheine gaan.
Groeve Breckweg.
Je moet je wel aanmelden van te voren door een email te sturen aan ABreckweg@breckweg.de en te vragen om een inschrijfformulier. Dit moet denk ik in het duits of engels. Je krijgt dan een mailtje terug met een formulier terug en deze moet je invullen en faxen (of inscannen en mailen)
groetje Romi113
Ik weet niet wanneer er weer een uitstapje georganiseerd wordt.
Wel kan ik je zeggen dat er een aantal zaterdag 30 augustus naar Rheine gaan.
Groeve Breckweg.
Je moet je wel aanmelden van te voren door een email te sturen aan ABreckweg@breckweg.de en te vragen om een inschrijfformulier. Dit moet denk ik in het duits of engels. Je krijgt dan een mailtje terug met een formulier terug en deze moet je invullen en faxen (of inscannen en mailen)
groetje Romi113
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
mss dino's zoeken in Tunesië ?? .. en een gids is er al ..stijnboy9 schreef:
Hallo Allemaal,
Weet iemand watover de volgende uitstap van fossiel.net?
Stijn
grtn,mike
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Antw: Volgende uitstap Fossiel.net
Die mensen uit Tunesie zijn toch net hetzelfde als die marokkanen ih. Alles maar vervalsenSpongebob schreef:
... (Let op het illegale Fossiel.net t-shirt!)

@ Stijn: Ik ben al wat aan 't scharrellen voor volgend jaar zomer. Van de winter zal ik de boot "De Festijn" informeren over ons bezoek aan de Hoge Platen en of we eventueel een boot kunnen huren (hangt ervan af met hoeveel we zijn) en dat we daarna het Visserijmuseum museum kunnen bezoeken in Breskens. Waar ze bezig zijn aan het opbouwen van een mammoet (en uiteraard nog andere fossielen hebben). Paul Blomme gaf ook al aan. Als we met een wat kleiner groepje zouden zijn en zijn verbouwingen in z'n hobby ruimte zijn klaar, dat we dan ook langs mochten komen voor een bezoek aan zijn verzameling.
Voor de rest hoor je het allemaal nog wel.
MVG, Robbin
Luctor et Emergo
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi,
ik kan me herinneren dat Galeocerdo (Taco) tijdens het Rheine uitstapje opperde om volgend jaar eens naar Teutonia te gaan. Weet niet of dit aanbod nog geldt.
Groet
ik kan me herinneren dat Galeocerdo (Taco) tijdens het Rheine uitstapje opperde om volgend jaar eens naar Teutonia te gaan. Weet niet of dit aanbod nog geldt.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Supergraver
Antw: Antw: Volgende uitstap Fossiel.net
Dat zou me heel leuk lijken, is niet zo heel ver weg voor ons noorderlingenGerrit-Jan schreef:
Hoi,
Groet

Groeten uit Noorwegen,
Gr
Martijn
- digging for it
- Contacteer:
Antw: Volgende uitstap Fossiel.net @martijn
We kunnen natuurlijk ook allemaal wachten op de gegevens van Martijn omtrent de nieuwe trilo locatie. En aangezien Martijn toch net verbouwd heeft blijven we gezellig met zijn allen in zijn kelder overnachten. En asl we dan terug rijden kunnen we ook nog even mooi in Dalby over stopeen voor wat egeltjes. HOeft Martijn dan ook eens een keertje niet zo ver te rijden.
Greets Patrick (LOL)
Greets Patrick (LOL)
- Supergraver
Dit wordt weer 'chatten', maar ik MOET hier natuurlijk effe op reageren, hahaha.
Helaas nemen al die fossielen reeds 99% van de kelder ruimte in beslag
Maar gelukkig is het vrij kamperen (in het bos/op de berg) in Norge dus iedereen is van harte welkom, wel allemaal het toegestane aantal flessen sterke drank meenemen, das hier niet te betalen.
Groeten uit Norge!
Martijn
Helaas nemen al die fossielen reeds 99% van de kelder ruimte in beslag

Groeten uit Norge!
Martijn
@spongebob
Heb je nog zelf woestijnrozen gevonden onder Douz en meegenomen?
gr
pearl
Heb je nog zelf woestijnrozen gevonden onder Douz en meegenomen?
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)