Domelaar Markelo
Domelaar Markelo
Ben afgelopen woensdag (10 september) bij de Domelaar geweest. 7 stuks versteend hout gevonden. Buiten de crinoiden op de foto (volgens mij inclusief een stuk kelk?) ook nog twee andere exemplaren.
Verder nog een afdruk van een zeeegel en een stuk steen met schelpen en een met een deel van een amoniet. Geen slecht resultaat voor 1,5 uur zoeken.
Op de andere foto een fraai stuk jaspis.
Rolf
p.s. Erik-B hoe was het in het nieuwe FCTwente stadion?
't geet zo als 't geet!
Antw: Domelaar Markelo
hahaha dat je dat onthouden hebt.het was super buiten het voetbal dan ;-)dat moet beter.heb gehoord dat ze volgend jaar mei weer gaan uitbreiden.mooie vondsten trouwens.ben je nog naar Rheine geweest?opal schreef:
Ben afgelopen woensdag (10 september) bij de Domelaar geweest. 7 stuks versteend hout gevonden. Buiten de crinoiden op de foto (volgens mij inclusief een stuk kelk?) ook nog twee andere exemplaren.
Verder nog een afdruk van een zeeegel en een stuk steen met schelpen en een met een deel van een amoniet. Geen slecht resultaat voor 1,5 uur zoeken.
Op de andere foto een fraai stuk jaspis.
Rolf
p.s. Erik-B hoe was het in het nieuwe FCTwente stadion?
Erik
Inderdaad in Rheine geweest. Viel een beetje tegen. Zie topic van vorige week (Rheine 6 september).
Zelf ook een jaarkaart van FCT (sinds het Arke stadion (1998?). Vak 31 (nu vak 103).
Rolf
Inderdaad in Rheine geweest. Viel een beetje tegen. Zie topic van vorige week (Rheine 6 september).
Zelf ook een jaarkaart van FCT (sinds het Arke stadion (1998?). Vak 31 (nu vak 103).
Rolf
't geet zo als 't geet!
Lol dan zit je in het vak naast me.zzit zelf in vak 104 was ook vak-31.we kunnen wel eens een x samen gaan zoeken?