Excursie ergens in Duitsland, omg Hannover

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Supergraver
Excursie ergens in Duitsland, omg Hannover

Bericht door Supergraver » 28 sep 2008, 01:33

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hallo forumpeople!

Wij (Gerrit-Jan en ik) zijn om uitnodiging van Sponge-Bob ergens in de omgeving van Hannover wezen hakken.
De zwaargehandicapte Gerrit-Jan (tennis-armpje ;) ) hebben we beneden in de groeve uit z'n rolstoel gehaald, hahaha.
De foto's zeggen genoeg.

Opmerking van de dag door een voorbijganger: " Ja die sponzen, ikvind leuk dat die er ben, maar had liever trilobiet gevonden"

PS het tandje op de laatste foto heeft Gerrit-Jan aan mij afgestaan voor een doos zee-egels uit de regio Denemarken (Sorry Paul :D )

Groeten uit Boakel,

Martijn en Gerrit-Jan

[Bewerkt door Supergraver op 28-09-2008 om 00:35 NL]

[Bewerkt door Supergraver op 28-09-2008 om 00:57 NL]

Gerrit-Jan
Contacteer:
Antw: Excursie ergens in Duitsland, omg Hannover

Bericht door Gerrit-Jan » 28 sep 2008, 03:43

Hoi allemaal,

ik hoop dat Rheine net zo geslaagd was!! Heb je sms nog ontvangen Dinkie. Ben benieuwd naar de foto's van de zee egels. Wie is er allemaal nog naartoe gekomen. Konden jullie er makkelijk in?

Spongebob bedankt voor de gastvrijheid en het bezorgen van een gezellige dag. We hebben ervan genoten en ik heb gelukkig niet al te veel te hoeven hakken om toch iets moois te vinden.

De groeten ook aan de anderen en Wim bedankt vor de rit. De groeve maakte het uurtje in de file ruimschoots goed!

Diegenen die eens in M*ll komen zoeken moeten me maar mailen. Dan spreken we eens af. Overnachting geen probleem.

Tom ook bedankt voor het uitlenen van het boek Kreide fossilien. Ik zal er zuinig op zijn en het goed bestuderen.

Groeten van de berebeitelaar en tennisarmpje :D

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

De DinoDolsjes
Been thanked: 2 times

Bericht door De DinoDolsjes » 28 sep 2008, 10:24

Supergraver schreef:

PS het tandje op de laatste foto heeft Gerrit-Jan aan mij afgestaan voor een doos zee-egels uit de regio Denemarken (Sorry Paul :D )
En jij wou vandaag nog koffie met vlaai komen nuttigen bij mij thuis? Ik moet je zeggen ik bewonder je lef .......... Ik zal eens kijken of ik die mosa-tand nog wel kan vinden .....:D

Cheers,
Paul

If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

juul

Bericht door juul » 28 sep 2008, 10:28

die ene op foto 4 ziet er volgens mij nog best intact uit voor miljoene jaren onder de grond te hebben gezeten :P.

MVG, juul

Supergraver
Antw: Antw: Excursie ergens in Duitsland, omg Hannover

Bericht door Supergraver » 28 sep 2008, 11:50

De DinoDolsjes schreef:
Supergraver schreef:

En jij wou vandaag nog koffie met vlaai komen nuttigen bij mij thuis? Ik moet je zeggen ik bewonder je lef .......... Ik zal eens kijken of ik die mosa-tand nog wel kan vinden .....:D

Cheers,
Paul
Hahaha LOL :D (tot vanmiddag)

Groeten uit Boakel!

pearl
Been thanked: 1 time

Bericht door pearl » 28 sep 2008, 16:45

Jullie hadden er mooi weer bij.
Die groeve(s) omgeving Hannover:D behoren zeker tot mijn favoriete groeve(s)
Leuke tandjes trouwens.
@GJ Beterschap!! Ik heb ook een tennis armpje alleen veroorzaakt door kanovaren(kano armpje dus), gelukkig linkerarm dus ik kan nog wel lekker hameren:D
gr
pearl

Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)

JeroenBos

Bericht door JeroenBos » 28 sep 2008, 19:59

Afbeelding

Hoi Martijn en Gerrit-Jan,

't Was een top dag. Mooi weer en lekker hakken. Bijgaand mijn vondst van de dag. 1 bij 1 cm groot. Een mooi sponsje dat voorlopig onder het labeltje Turonia sp. op de plank gaat.

met groet,

Jeroen

abbing
Antw: Antw: Excursie ergens in Duitsland, omg Hannover

Bericht door abbing » 28 sep 2008, 20:39

Gerrit-Jan schreef:
Diegenen die eens in M*ll komen zoeken moeten me maar mailen. Dan spreken we eens af. Overnachting geen probleem.
Reken maar op een mailtje, maar overnachten bij een onbekende magiknievanmeman ;) !

Ellen

Zwerfsteenagaten..mijn favorieten !
Ellen

Spongebob
Has thanked: 413 times
Been thanked: 636 times

Bericht door Spongebob » 28 sep 2008, 21:12

Dank aan Harrie Wolters, die het gebeuren op een relaxte manier wist te managen.
't Was inderdaad een schitterende dag en er was een vriendschappelijke sfeer. Fijn ook om een aantal forumleden te ontmoeten. Wellicht interessant om eens een forum- zoekbijeenkomst in Hannover te organiseren.

@ Manvanellen: Je vertrouwt mensen, zoals je zelf bent...;)

Time fades away (Neil Young)

Josine
Contacteer:
Antw: Antw: Excursie ergens in Duitsland, omg Hannover @ Gerrit-Jan

Bericht door Josine » 28 sep 2008, 22:23

Gerrit-Jan schreef:

Dinkie met z'n pa en ik waren van de party
een klein kluppie dus maar Dinkie hakt en breekt op z'n minst voor 4. De buit viel wat tegen maar aan de gezelligheid en het weer heeft het niet gelegen.
De groeve was volgens mij erg leeg, maar ja, ik kan geen vergelijking maken tov een voorgaande keer misschien kan dinkie daar wat meer over zeggen. @Dinkie ik hoop dat de papieren tomtom jullie nog heeft thuisgebracht.. en de foto's liggen nog in het ontwikkelingsbadje ;)

ik wel wel mee naar Mill :-)

[Bewerkt door Josine op 28-09-2008 om 21:24 NL]

[Bewerkt door Josine op 28-09-2008 om 21:24 NL]

Josine

Gesloten