Opbergdoosjes van Bodemschat
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Opbergdoosjes van Bodemschat

Ik heb interesse in opbergdoosjes zoals je die kunt krijgen bij bodemschat maar koop daar zelf nooit in.
Is er iemand die er regelmatig bestelt.
Ik zou graag mee willen betalen aan een partij van die doosjes (zie foto voorbeeld verzameling Arjen).
Stuur me maar een mail.
Ik ben bang dat ik de tanden teveel beschadig als ik ze gezamelijk in een bak bewaar en vind het erg onhandig ze steeds uit de bak te halen om ze te determineren.
Alvast bedankt!
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 22-10-2008 om 22:55 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Opbergdoosjes van Bodemschat
Bedankt Everhardus voor het aanbod.
Ik kom binnenkort wel langs op de koffie als het schrikt.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe aanwinsten uit CBN!!
Groet
Ik kom binnenkort wel langs op de koffie als het schrikt.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe aanwinsten uit CBN!!
Groet
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Opbergdoosjes van Bodemschat @Everhardus
Zijn de doosjes al binnen??? 
Ik wil binnenkort eens afsteken naar Nijmegen
Groet

Ik wil binnenkort eens afsteken naar Nijmegen

Groet
- Everhardus
Hoi G-J,
Ik heb ze zaterdag besteld. De vorige keer duurde het ongeveer 2 weken geloof ik, nu zou het zelfs iets langer kunnen duren omdat ik iets besteld heb dat wellicht niet voorradig is en ik graag in dezelfde zending mee wil hebben. Effe afwachten dus........Gr,Marcel
Ik heb ze zaterdag besteld. De vorige keer duurde het ongeveer 2 weken geloof ik, nu zou het zelfs iets langer kunnen duren omdat ik iets besteld heb dat wellicht niet voorradig is en ik graag in dezelfde zending mee wil hebben. Effe afwachten dus........Gr,Marcel
Ben nu ook overgegaan op doosjes, want het is overzichtelijker en gemakkelijker te pakken, zonder dat alle tanden verschuiven!
Wel zo handig voor kleine tandjes!
Je kunt ze kopen bij verschillende hobbyzaken, b.v. bij hobbyzaak pipoos!
SeeYou!
WOW! VERY NICE:)
Zou ik deze foto mogen opslaan?
Alvast bedankt!
Tim
Zou ik deze foto mogen opslaan?
Alvast bedankt!
Tim
Nur indem man sich über das Bekannte
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
fortschreiten.
Alsje die foto, van mij bedoeld, kan ik je er een betere foto van geven, maar dat is dan voor zaterdag avond(dan heb ik tijd om hem opnieuw in grotere resulutie te maken!
SeeYou!
Antw: Antw: Opbergdoosjes van Bodemschat
Ja, ik bedoelde jouw foto..Johwi schreef:
Alsje die foto, van mij bedoeld, kan ik je er een betere foto van geven, maar dat is dan voor zaterdag avond(dan heb ik tijd om hem opnieuw in grotere resulutie te maken!

Verder gesprek via mail/msn!:)
Tim
Nur indem man sich über das Bekannte
fortschreiten.
fortschreiten.
Antw: Antw: Opbergdoosjes van Bodemschat
Heb eigenlijk ook wel veel interesse in zo'n opbergdoosjes van bodemschat.Everhardus schreef:
Hoi G-J,
M'n vraag is kan ik deze ook via jou bestellen, wat kosten deze of kan ik ze ook ergens zelf vinden.Ben woonachtig te kapellen (Belgie) maar toch kort tegen de grens Nederland. Zijn daar in de buurt ergens zo'n winkels van Bodemschat?
Groetjes
Eddy
Edje
- Everhardus
Hoi Eddy,
Ik zou ze in Belgie zelf bestellen, vanwege de verzendkosten. Er is, dacht ik, in Belgie een winkel die Interkristal heet waar deze ook verkocht worden. Googel er maar eens op, lijkt me in jou geval de beste methode er aan te geraken. De doosjes kosten ongeveer 0,30 per stuk.
Gr,Marcel
Ik zou ze in Belgie zelf bestellen, vanwege de verzendkosten. Er is, dacht ik, in Belgie een winkel die Interkristal heet waar deze ook verkocht worden. Googel er maar eens op, lijkt me in jou geval de beste methode er aan te geraken. De doosjes kosten ongeveer 0,30 per stuk.
Gr,Marcel