Voorstellen en.... Op pad naar CBN?

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gesloten
cavemouse
Voorstellen en.... Op pad naar CBN?

Bericht door cavemouse » 30 okt 2008, 00:57

Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw hier en ben blij op deze site zo veel info en leven aan te treffen. Ben 29 en vindt vanaf mijn 8e regelmatig fossielen. (Kan ook bijna niet anders in de omgeving van Maastricht...) Vindt het heerlijk om te gaan zoeken en zo op allerlei mooie plaatsen te komen, zowel boven als onder de grond. Lijkt me leuk op dit forum mensen te ontmoeten en samen te gaan zoeken.

Ik ben twee keer in CBN geweest en leuke vondsten gedaan. Door alles wat ik hier lees heb ik het gevoel dat ik pech had toen ik er was wat betreft het vrij liggen van de klei. Deze was bijna niet te vinden...
Ik wil dus weer een keer terug! Als er andere mensen in de nabije toekomst ook willen gaan lijkt het me leuk om samen te gaan.

Weet iemand toevallig hoe het er nu bij ligt?
Heb ik ook goed begrepen dat bij springtij de meeste kans is op vrij klei banken?
Wordt er ook wel eens gegraven in de klei banken of alleen gezocht naar uitgespoelde fossielen?
De eerste keer heb ik in een klein beekje klei gezeefd en zo veel kleine fossielen kunnen vinden.

Ik las dat er net een aantal mensen naar Rheine geweest zijn... Wil ik ook graag een keer heen. Oke... zo kan ik nog wel even doorgaan met wens locaties...

Groetjes

Wat zou je hier willen lezen?

Gerrit-Jan
Contacteer:
Antw: Voorstellen en.... Op pad naar CBN?

Bericht door Gerrit-Jan » 30 okt 2008, 01:06

Welkom Cavemouse,

heb je je al die tijd schuil gehouden bij Caveman in de grot :D

Ik denk dat je hier nog wel iemand vindt met wie je eens mee kunt.

De volgende keer dat ik naar Rheine ga zal ik je wel laten weten. Stuur maar eens een mail met je gegevens.

Groet

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 30-10-2008 om 01:10 NL]

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Gesloten