Galeocerdo Aduncus
Galeocerdo Aduncus

Deze is 0,9 cm bij 0,5 cm.
Afgelopen zondag gevonden in Antwerpen rechterput.
Gr. Hogst
[Bewerkt door hovaderm op 11-11-2008 om 21:45 NL]
Antw: Galeocerdo Aduncus
Licht mij bij,Lancelot.
Alvorens ik je vraag beantwoord:
Ik wist niet dat ik iets miste!?
Is hij incompleet?
Dat krijg je met die beginners die ook zonodig moeten tanden zoeken.
Gr Hogst
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
De wortel zit er niet helemaal aan, maar dat doet geen afbreuk aan de schoonheid van het tandje vind ik.
[Bewerkt door Frederik op 12-11-2008 om 21:40 NL]
[Bewerkt door Frederik op 12-11-2008 om 21:40 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hoi Hogst,
Dit keer maakte ik geen 1 aprilgrap.
De wortel is er grotendeels af. Ik wil je met alle plezier een complete opsturen.
Groeten,
Arjen
De wortel is er grotendeels af. Ik wil je met alle plezier een complete opsturen.
Groeten,
Arjen
Antw: Antw: Galeocerdo Aduncus
Bedankt voor je aanbod Arjen, maar 1 van de weinige fanatismes* waar ik mijzelf aan bezondig in deze fase van het tandenzoeken is het 'zelfvinden'.lanselot schreef:
Hoi Hogst,
Groeten,
Arjen
Vrees niet, ik wil hier mee die discussie niet nieuw leven in blazen.
Nu,wetend dat de wortel niet helemaal compleet is, is het voor mij een extra stimulans om zelf verder te zoeken.
See you someday or night.
Gr Hogst.
Hoi Hogst,
Eigen vondsten zijn altijd het meeste waard, wat dat betreft begrijp ik je helemaal.
Als je regelmatig in Antwerpen zoekt vind je vanzelf een complete, kan niet missen. Deze tandjes komen er heel veel voor.
Groeten en succes,
Arjen
Eigen vondsten zijn altijd het meeste waard, wat dat betreft begrijp ik je helemaal.
Als je regelmatig in Antwerpen zoekt vind je vanzelf een complete, kan niet missen. Deze tandjes komen er heel veel voor.
Groeten en succes,
Arjen
- Everhardus
Ha Hogst,
Ik wil evenmin een of oude discussie leven inblazen, maar desondanks heb ik hetzelfde. Ik heb ooit een prachtig fossiel in Frankrijk gekocht en het doet me achteraf geen r..t !! Gr,Marcel
Ik wil evenmin een of oude discussie leven inblazen, maar desondanks heb ik hetzelfde. Ik heb ooit een prachtig fossiel in Frankrijk gekocht en het doet me achteraf geen r..t !! Gr,Marcel