@Fossielgozer
- Supergraver
@Fossielgozer
Beste Fossielgozer,
Ik schrijf het maar even hier omdat ik verder geen zin heb in een niet-gerelateerde discussie op een daarvoor niet bestemde plaats.
Denk alsjeblieft even na voordat je met een commentaar komt. Niet erg snugger om iemand op z'n slechte Engels te wijzen als je eigen Engels geen haar beter is. En om daarna in alle onschuld op je leeftijd te wijzen..... en dan heb ik het nog helemaal niet over je opmerking dat men je nu niet moet gaan haten.
Pas je een klein beetje aan of ga gewoon even een jeugdiger site opzoeken.
Het is echt niet erg om het over een paar jaar weer te proberen, want je hebt hier nu niet echt een positieve start gemaakt.
Martijn
Ik schrijf het maar even hier omdat ik verder geen zin heb in een niet-gerelateerde discussie op een daarvoor niet bestemde plaats.
Denk alsjeblieft even na voordat je met een commentaar komt. Niet erg snugger om iemand op z'n slechte Engels te wijzen als je eigen Engels geen haar beter is. En om daarna in alle onschuld op je leeftijd te wijzen..... en dan heb ik het nog helemaal niet over je opmerking dat men je nu niet moet gaan haten.
Pas je een klein beetje aan of ga gewoon even een jeugdiger site opzoeken.
Het is echt niet erg om het over een paar jaar weer te proberen, want je hebt hier nu niet echt een positieve start gemaakt.
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: @Fossielgozer
Helemaal mee eens.
Leeftijd is wel geen graadmeter voor dit forum maar als je iets niet zeker weet kun je beter eerst meelezen (geloof me, ik weet waarover ik praat). Ook het overnemen van de vooregaande teksten is geheel overbodig. Kijk nu eerst eens even hoe het werkt hier en stel desnoods vragen. Je komt nu niet bepaald geloofwaardig over.
Groet
Leeftijd is wel geen graadmeter voor dit forum maar als je iets niet zeker weet kun je beter eerst meelezen (geloof me, ik weet waarover ik praat). Ook het overnemen van de vooregaande teksten is geheel overbodig. Kijk nu eerst eens even hoe het werkt hier en stel desnoods vragen. Je komt nu niet bepaald geloofwaardig over.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- sharkteethrene
Ik sluit me aan bij het bovengenoemde.
Ik zou er nog wat aan toe kunnen voegen,maar dit zou verspilde energie zijn.
Rene.
Ik zou er nog wat aan toe kunnen voegen,maar dit zou verspilde energie zijn.
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Jasper staat vanaf nu (tot nader order, en dat zal niet binnenkort zijn) op een rantsoen van maximum 5 berichtjes per dag. De reden hiervoor ligt -denk ik- voor de hand.
edit: bij verder off-topic gebral kan dit aantal toegelaten berichtjes uiteraard erg snel naar 0 zakken, dat is duidelijk.
[Bewerkt door Frederik op 02-02-2009 om 10:37 NL]
edit: bij verder off-topic gebral kan dit aantal toegelaten berichtjes uiteraard erg snel naar 0 zakken, dat is duidelijk.
[Bewerkt door Frederik op 02-02-2009 om 10:37 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
dank je wel Frederik. Ik ben blij dat ik niet gezegd heb wat ik wilde zeggen.....
8)
8)
Trilobiti Ceská Republika
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:

Tja, ik was wat sloom om te reageren (zat even niet online dit weekend), waarvoor sorry.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)