Nog een nieuwe...
Nog een nieuwe...

Een 'oude' nieuwe aanwinst in mijn verzameling betreft een complete Paradoxides gracilis van 12 centimeter. In een andere topic was hij al even voorbij gekomen. Let in het bijzonder op de lengte van de wangstekels en 'terrasvorming' in de wangen en stekels. Ik ben bijzonder gelukkig met deze 'eye-catcher'. Het leuke is dat ik nu vervellingen, juveniele, delen, verspoelingen van delen en een grote complete heb. Op die manier kan ik in het najaar een mooie uitstalling met uitleg maken speciaal gewijd aan redlichiden (uit Tsjechië) in het Gelders Geologisch Museum in Velp.
Once again, enjoy!
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
Antw: Nog een nieuwe...
Weer een geweldig mooie trilobiet!
Leuk dat er weer een tentoonstellinkje komt in Velp, mocht het zo ver zijn zou dit dan weer op het forum vermeld kunnen worden?
Dan stap ik namelijk graag even op de fiets om te gaan kijken!!!
mvgr,
Rafael
Leuk dat er weer een tentoonstellinkje komt in Velp, mocht het zo ver zijn zou dit dan weer op het forum vermeld kunnen worden?
Dan stap ik namelijk graag even op de fiets om te gaan kijken!!!
mvgr,
Rafael
http://rafaeldavid.deviantart.com
Ik sluit me aan bij Rafael. Alleen zal ik het niet op de fiets kunnen doen.
Jan

Jan
De senioribus nil nisi bene
Prima Rafael, ik heb een vaste vitrinekast daar die ik helemaal mag misbruiken voor trilobieten. Momenteel heb een er een leuke uiteenzetting, netjes met plaatjes en uitleg, liggen van europese stukken.
Als ik verander zal ik dat hier laten weten.
Het museum is, los van de trilobieten, de moeite waard eens te gaan kijken. Je vind er een grote collectie mineralen, de fossielenkamer, momenteel een mooie tijdelijk expositie over Darwin en een vaste collectie over geologie in Gelderland. Hierin komen ook archeologische vondsten terug. Verder is er een winkeltje en een bibliotheek
[Bewerkt door Ceraurus op 14-04-2009 om 12:04 NL]
Het museum is, los van de trilobieten, de moeite waard eens te gaan kijken. Je vind er een grote collectie mineralen, de fossielenkamer, momenteel een mooie tijdelijk expositie over Darwin en een vaste collectie over geologie in Gelderland. Hierin komen ook archeologische vondsten terug. Verder is er een winkeltje en een bibliotheek
Trilobiti Ceská Republika
Antw: Antw: Nog een nieuwe...
Wauw das een prachtig exemplaar, ik weet hoe lastig het is ze compleet te vinden...
Als ik de kans krijg kom ik zeker een keertje kijken in Velp
Groet,
Stefan
Als ik de kans krijg kom ik zeker een keertje kijken in Velp
Groet,
Stefan
ceraurus schreef:
Prima Rafael, ik heb een vaste vitrinekast daar die ik helemaal mag misbruiken voor trilobieten. Momenteel heb een er een leuke uiteenzetting, netjes met plaatjes en uitleg, liggen van europese stukken.
Antw: Antw: Nog een nieuwe...
Even aan Tommeke vragen welke pasta hij eet om de hel van het Noorden te trotseren.nestor schreef:
Jan
Theo
Antw: Antw: Antw: Nog een nieuwe...
Pasta ?!? 't Zijn de oortjes die wind vangenTheo schreef:Even aan Tommeke vragen welke pasta hij eet om de hel van het Noorden te trotseren.nestor schreef:
Jan

Z.
The earth has music for those who listen.
Tomas, je blijft verbazen! Als het zo ver is ga'k proberen langs te komen! Long time man.ceraurus schreef:
Op die manier kan ik in het najaar een mooie uitstalling met uitleg maken speciaal gewijd aan redlichiden (uit Tsjechië) in het Gelders Geologisch Museum in Velp.
Z.
The earth has music for those who listen.