Onverwacht naar Hoevenen...
Onverwacht naar Hoevenen...
Hallo,
Vorige week zaterdag was ik te vroeg wakker en na een uurtje woelen besloot ik om naar Antwerpen te vertrekken.
Na eerst mis gereden te zijn kwam ik uiteindelijk om 08.30h in Hoevenen aan.
Ik begeef me naar de rechtervlakte en besluit verder te graven waar een ander gestopt is.
Iets over de middag nog niks speciaals gevonden maar we geven niet op!
Ondertussen kennis gemaakt met Binbinneke en z'n pa Ed-je.(nog eens bedankt voor de tandjes trouwens)
Een tijdje later zie ik in m'n zeef iets liggen maar ik kan het bijna niet geloven....
Dit tandje staat al een hele tijd op m'n verlanglijstje;m'n allereerste Hemipristis(nt helemaal gaaf maar toch ben ik er dolgelukkig mee).
Eenmaal thuis gekomen zie ik dat de rest er ook wel mag wezen(na een strenge selectie).
Groeten Gigi
[Bewerkt door gigi op 13-04-2009 om 19:33 NL]
Minilodon
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Onverwacht naar Hoevenen...
Hey Gigi,
op wat voor een zee egel ligt die hemipristis??
Mooie vondsten overigens!!!
Groet
op wat voor een zee egel ligt die hemipristis??
Mooie vondsten overigens!!!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hoi Gerrit-Jan,
Het is een afbeelding van een Eginolampas burdigalensis (Médoc-Frankrijk) uit Spirifer mei-juni 2009.
Groeten Gigi
Het is een afbeelding van een Eginolampas burdigalensis (Médoc-Frankrijk) uit Spirifer mei-juni 2009.
Groeten Gigi
Minilodon
- Carcharias
- Contacteer:
Hey Gio,
Fijn om te horen dat jij er ook al een uitgestampt hebt
. Het word toch weer eens tijd om weer eens samen te gaan zoeken. Mooi spul hoor!
Mvg, Robbin
Fijn om te horen dat jij er ook al een uitgestampt hebt

Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
gigi schreef:
Hallo,
Vorige week zaterdag was ik te vroeg wakker en na een uurtje woelen besloot ik om naar Antwerpen te vertrekken.
Na eerst mis gereden te zijn kwam ik uiteindelijk om 08.30h in Hoevenen aan.
Ik begeef me naar de rechtervlakte en besluit verder te graven waar een ander gestopt is.
Iets over de middag nog niks speciaals gevonden maar we geven niet op!
Ondertussen kennis gemaakt met Binbinneke en z'n pa Ed-je.(nog eens bedankt voor de tandjes trouwens)
Een tijdje later zie ik in m'n zeef iets liggen maar ik kan het bijna niet geloven....
Dit tandje staat al een hele tijd op m'n verlanglijstje;m'n allereerste Hemipristis(nt helemaal gaaf maar toch ben ik er dolgelukkig mee).
Eenmaal thuis gekomen zie ik dat de rest er ook wel mag wezen(na een strenge selectie).
Groeten Gigi
[Bewerkt door gigi op 13-04-2009 om 19:33 NL]
't Was een prettige kennismaking ,blij dat je tof spul gevonden hebt en hopelijk tot nog eens!
Gr
Eddy

Edje