Verrassing uit Hoevenen
Verrassing uit Hoevenen
vandaag eens begonnen mijn bakjes cq vondsten uit Hoevenen na te kijken . En zie ?????????
Toch wel spannend hoor!!! Zoek alleen maar tanden die heel zijn .(Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen, hahah)
gr
[Bewerkt door Arno op 27-05-2009 om 17:27 NL]
fossiel-hunter Arno
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Verrassing uit Hoevenen
Hey Arno,
Dat is zeker een hele leuke verassing zeg :O. Een mooie onderkaakse Carcharodon Carcharias. Het lijkt wel of ze steeds meer gevonden worden de laatste tijd zeg. Prachtig! Veel plezier met deze tand.
Mvg, Robbin
Dat is zeker een hele leuke verassing zeg :O. Een mooie onderkaakse Carcharodon Carcharias. Het lijkt wel of ze steeds meer gevonden worden de laatste tijd zeg. Prachtig! Veel plezier met deze tand.

Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
- Hieronymus
- Contacteer:
Heel knappe vondst. Proficiat
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Ha naamgenoot
Werkelijk schitterend!!!! Eén van de prachtigste tanden uit Hoevenen die ik voorbij heb zien komen op het forum!!
mvg Arno
Werkelijk schitterend!!!! Eén van de prachtigste tanden uit Hoevenen die ik voorbij heb zien komen op het forum!!
mvg Arno
Zoek alleen maar tanden die heel zijn .(Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen, hahah)
Ik zie anders toch een krasje op de punt. Ik ga er van uit dat je daardoor snel van deze kapotte tand af wil. Heb je mijn adres?
Had je niet eerder gezien dat je deze prachttand gevonden had?
Grrr Edo
Ik zie anders toch een krasje op de punt. Ik ga er van uit dat je daardoor snel van deze kapotte tand af wil. Heb je mijn adres?

Had je niet eerder gezien dat je deze prachttand gevonden had?
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk