Fossielenzoeker erbij!

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Colin
Contacteer:
Fossielenzoeker erbij!

Bericht door Colin » 22 jun 2009, 12:11

Beste Forumleden,

Bij deze zal ik mezelf even officieel voorstellen. Is natuurlijk wel net zo leuk als er spontaan berichtjes van mij uit de lucht vallen. Tom (songebob) heeft mij meerdere malen aangezet om lid te worden en het liefst ook actief. Ik zal dit bij deze gaan proberen ;).

Ik ben Colin van Elderen en al jaren bezig met onze hobby. Ik interesseer me in vrijwel alle soorten en maten fossielen, mineralen, edelstenen en overige gerelateerde geologische hebbedingetjes. Mijn hoofdinteresse ligt echter bij het Mioceen van Miste. Hoewel ik daar zelf nooit heb mogen zeven is een goed bedeelde materiaalbak ooit het begin geweest tot deze passie. Verder ben ik ook gek op haaientanden (wie niet?!) en zoek ik ook graag naar ammonietjes en dergelijke.

Ik volg een opleiding tot goudsmid in Schoonhoven. Daarnaast studeer ik gemmologie. Ik mag in mijn vrije tijd natuurlijk, zoals jullie allen, graag door de natuur, groeve en bagger drentelen op zoek naar de wondertjes van moeder aarde. Overige interesses heb ik natuurlijk ook teveel, maar zijn niet echt van toepassing tot dit forum.

Ik zal binnenkort eens wat foto's plaatsen van mijn verzamelingetjes. Deze zijn nog niet zodanig imposant, maar wie weet zitten er leuke dingen tussen om te bekijken.

Ik zou zeggen tot schrijfs op dit, voor mijn gevoel, ontzettend gezellig forum!

Colin van Elderen

'Just Pick It!'

juul
Antw: Fossielenzoeker erbij!

Bericht door juul » 22 jun 2009, 14:01

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd !!!
welkom Colin :D

Groetjes,
Juul

Fossielenzoeker
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contacteer:

Bericht door Fossielenzoeker » 22 jun 2009, 14:33

Dag Colin

Van harte welkom op het forum maar, euh...... er is maar één échte Fossielenzoeker !! ;)

Robert Mensink

Colin
Contacteer:
Antw: Antw: Fossielenzoeker erbij!

Bericht door Colin » 23 jun 2009, 01:44

Fossielenzoeker schreef:
er is maar één échte Fossielenzoeker !! ;)
Haha ja ik heb een beetje plagiaat gepleegd geloof ik! Fossielenspeurder erbij wel acceptabel?! :D

'Just Pick It!'

Henk Jan
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Henk Jan » 23 jun 2009, 11:36

Ah, een WTKG-er erbij! Welkom!
Maar... wat vind je aan dat VRESELIJKE Miste-gruis? Ik ben nu al zolang bezig met uitzoeken en uitzoeken en uitzoeken, dat ik vereenzaamd ben, geen vrienden meer heb en allerlei psychotrauma's heb opgelopen. Nog 3/4 jaar ploeteren en dan moet het klaar zijn...

HJ

Colin
Contacteer:
Antw: Antw: Fossielenzoeker erbij!

Bericht door Colin » 23 jun 2009, 15:26

Dank u, dank u! Het punt is eigenlijk een beetje dat wat jij hebt opgelopen bij mij al gaande was toen ik Miste ontdekte. Het was voor mij dus een prima aanvulling op mijn geestelijke toestand ;)

[Bewerkt door Colin op 23-06-2009 om 14:26 NL]

'Just Pick It!'

binbinneke
Contacteer:

Bericht door binbinneke » 23 jun 2009, 17:22

Welkom, Colin!

Ben alvast benieuwd voor de foto's van je collectie!

gr. robin

'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/

Spongebob
Has thanked: 413 times
Been thanked: 636 times

Bericht door Spongebob » 24 jun 2009, 00:06

Henk Jan schreef:
Ah, een WTKG-er erbij! Welkom!
Maar... wat vind je aan dat VRESELIJKE Miste-gruis? Ik ben nu al zolang bezig met uitzoeken en uitzoeken en uitzoeken, dat ik vereenzaamd ben, geen vrienden meer heb en allerlei psychotrauma's heb opgelopen. Nog 3/4 jaar ploeteren en dan moet het klaar zijn...
:D LOL

Dat vreselijke Miste-gruis!
Daarom heb ik het net op tijd aan Colin overgedaan. Vanwege dat virus dat erin schuilt. Helaas, Colin is inmiddels besmet en heeft dezelfde klachten als jij. Zit om 0.44 uur nog te twitteren op Fossiel.net ;)

Time fades away (Neil Young)

Gesloten