Wat is dit? Mill
Wat is dit? Mill
Op het eerste zicht lijkt het wel een tand maar bij nader toezicht ben ik daar niet zo zeker meer van. Heeft ook iets van een klauw. Heeft geen glazuur op de \'spits\'
Vindplaats is Mill
Schaal is mm
Iemand enig idee?

[Bewerkt door Morpheus op 13-07-2005 om 11:13 NL]
Vindplaats is Mill
Schaal is mm
Iemand enig idee?

[Bewerkt door Morpheus op 13-07-2005 om 11:13 NL]
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Wat is dit? Mill
Tand van Potvis?
Zie ook:
www.boneclones.com/KO-042.htm
Groet,
Paul
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 13-07-2005 om 11:49 NL]
Zie ook:
www.boneclones.com/KO-042.htm
Groet,
Paul
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 13-07-2005 om 11:49 NL]
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Antw: Antw: Wat is dit? Mill
Deze \'tand\' (als het een tand is) is vrij plat zoals je op de derde foto kan zien, bij potvis is dat vrij rond dacht ikDe DinoDolsjes schreef:
Tand van Potvis?
Goetjes
Bij deze denk ik ook aan een tand.
Er zijn tandwalvissen (soort Physeter) die weinig of geen glazuur hebben.
Echter de vorm van deze tand(?) is erg vreemd en eentje die ik nog niet eerder gezien heb.
dus het kan nog alle kanten op..........
Er zijn tandwalvissen (soort Physeter) die weinig of geen glazuur hebben.
Echter de vorm van deze tand(?) is erg vreemd en eentje die ik nog niet eerder gezien heb.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Antw: Antw: Wat is dit? Mill
Dat is het hem juist, de vorm... Ik heb wel een walvistand zonder glazuur (Spermwhale) maar die zijn inderdaad anders van vorm. Ik twijfel er sterk aan dat het een tand zou zijn...The Stone schreef:
Melanogrammus conjuctus, bot uit de schoudergordel? (sleutelbeen ofzo)
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Mmmm, het doet mij meer denken aan een bulla (een gehoorbeen) van een walvis, maar daar istie misschien wat klein voor.....
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin

Jongens (en lady\'s)ik denk dat je (we)verder moeten zoeken
Megalogrammus...heb er een aantal lggen ,gerold vertonen zij (geen enkele)niet de gelaagdheid.
Bulla is poreus is been-bot vertoond evenmin die struktuur van laagjes(uitgesloten).
Hier een tand van...gedetermineerd als walrus (alachtherium)alhoewel ik persoonlijk denk dat het een kleinere potvistand is.maar deze is ook zijdelijks afgeplat.opbouwringen zijn er niet te zien maar weet dat dit wel kan.
Ik sluit de andere uit en ga voor de toch voor de tand.
Theo
Theo