zoekt engij zult vinden.
- sharkteethrene
Antw: zoekt engij zult vinden.
Ola,
Na diverse tips en een juiste route beschrijving dan toch eindelijk "de spot" gevonden.
De aangetroffen soorten waren enorm en zeer talrijk, we hebben dan ook keuzes moeten maken wat mee te nemen?
Dit was niet eenvoudig,lol.
@Josine: helaas heb je dit niet meer meegemaakt vanwege je vroege vetrek,niet getreurd we hebben de coordinaten genoteerd.
Groetjes,
Rene.
Na diverse tips en een juiste route beschrijving dan toch eindelijk "de spot" gevonden.
De aangetroffen soorten waren enorm en zeer talrijk, we hebben dan ook keuzes moeten maken wat mee te nemen?
Dit was niet eenvoudig,lol.
@Josine: helaas heb je dit niet meer meegemaakt vanwege je vroege vetrek,niet getreurd we hebben de coordinaten genoteerd.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Ja het was weer supergezzelig vandaag.
allen bedankt voor de leuke dag en het heerlijke bier.
allen bedankt voor de leuke dag en het heerlijke bier.
groeten van de brabantse bende
Hé altijd als ik weg ben vinden jullie weer super.... maar gezellig was het zeker
die coördinaten ontvang ik natuurlijk wel graag per mail
groetjes,
Josine
die coördinaten ontvang ik natuurlijk wel graag per mail

groetjes,
Josine
Josine
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
haha, lachen
krijgen we de resultaten nog te zien of blijft het bij lege bierblikjes en bierdoppen
Groetjes
krijgen we de resultaten nog te zien of blijft het bij lege bierblikjes en bierdoppen

Groetjes
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
er valt weinig te laten zien.
veel rondgereden, weinig gevonden, weggestuurd en uiteindelijk de spot van de foto gevonden. wel veel lol gehad.
veel rondgereden, weinig gevonden, weggestuurd en uiteindelijk de spot van de foto gevonden. wel veel lol gehad.
groeten van de brabantse bende
- sharkteethrene
Antw: Antw: zoekt engij zult vinden.
lol lol lol,Henk Jan schreef:
Ik wist niet dat jullie ook wel eens een glaasje bier dronken...
Ha HJ,
Nu begrijp ik ineens waarom jullie mij komen bezoeken inplaats van andersom.
Heb je inmiddels je voorraad weer aangevuld?
Tot snel,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.