Notidanodon en andere uit Marokko
- sharkteethrene
Notidanodon en andere uit Marokko
Deze week mijn Marokko verzameling weer iets kunnen uitbreiden.
De meeste verzamelaars denken bij het horen van de naam Marokko aan kapotte/gerepareerde tanden.
Dit hoeft niet altijd het geval te zijn,vandaar enkele foto's.
De laatste is echt enorm,tanden van deze soort heb ik niet eerder zo groot gezien.
Er zat nog een grotere bij maar deze is verhuist naar een andere collectie waar hij thuishoort,lol.
Groetjes,
Rene
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Notidanodon en andere uit Marokko
Hey Rene,
dit had ik inderdaad niet verwacht van tanden vn Marokko. Deze zijn wel heel erg mooi!!
Groet
dit had ik inderdaad niet verwacht van tanden vn Marokko. Deze zijn wel heel erg mooi!!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- digging for it
- Contacteer:
Hoi Rene
Dat zou dan deze verzameling kunnen zijn. Inderdaad een geweldige grote tand. Had er van de S. pristodontus uit Marokko al een aantal, maar deze grote had ook ik nog nooit gezien. Maar een mooie aanvulling voor jou verzameling ook weer. Vooral die Notidanodo zijn gewilde en dure tandjes.
Groeten Patrick
Ha Rene,
Dat noem ik nou toeval.
Vandaag met de post aangekomen.
Deze zat bij een paar andere ruil tanden.
Ik had ze wel al eerder gezien van deze afmetingen maar nu zelf een in de verzameling door een goede ruil.
Het blijft mooi spul he.
groetjes Erik
E.J.