Opbergen van fossielen
Antw: Opbergen van fossielen
Stijnboy,stijnboy9 schreef:
Beste,
Weet iemand goede manieren om fossielen ordelijk maar simpel bij te houden?
Ik gebruik nu Boterdoosjes, zelfgevouwendoosjes, Wattenstokdoosjes, doosjes van bij de slager, een enorme chaos waar niet veel in weet te vinden is.
Alvast bedankt,
Stijn
Op het moment gebruik ik Charcuteriedoosjes, sluiten goed af, ook de doosjes van memorycards staan op mijn lijst(voor kleine platte dingen). Voor kleinere vondsten die ik apart wil houden, ben ikzelf opzoek naar iets.
Duys
PS Jouw mannier ziet er toch goed uit!
[Bewerkt door Duys op 08-07-2009 om 14:38 NL]
Je kan ook van die sorteerdoosjes gebruiken, die gebruik ik meestal bij mijn kleinere tandjes.
Ikzelf gebruik ook doosjes van de bodemschat en gripzakjes, hier enkele manieren hoe ik mijn tandjes uitstal/opberg.
groetjes Ward
[Bewerkt door ward op 08-07-2009 om 14:38 NL]
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Beste Ward,
Heb je die 'kast' zelf gemaakt op de tweede foto? Ziet er erg mooi uit, wil zelf ook zoiets.
Groeten,
Gerard
Heb je die 'kast' zelf gemaakt op de tweede foto? Ziet er erg mooi uit, wil zelf ook zoiets.
Groeten,
Gerard
Antw: Antw: Opbergen van fossielen
yep, alles is zelfgemaakt samen met mijn pagverwey schreef:
Beste Ward,
Groeten,
Gerard

- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Opbergen van fossielen
Erg mooi!ward schreef:
yep, alles is zelfgemaakt samen met mijn pa![]()
Antw: Antw: Opbergen van fossielen
Stijn,stijnboy9 schreef:
Bedankt voor alle antwoorden,
dus euhh , Die alpro Soya Boter doosjes zijn toch goed?
Stijn
Er bestaat ook zoiets als een oog en inzicht in exposities ontwikkelen. Natuurlijk zijn mijn charcuteriedoosjes, niet zo als kleine plastiek doosjes met vergrootglas in het deksel.
Duys
zo van die pareldozen waar ik vanonder moes in leg zijn ook praktisch en goedkoop alleen heb je dan wel een 'kleurboek' effect
tb