Fossielenbeurs BVP

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gesloten
Suzy
Fossielenbeurs BVP

Bericht door Suzy » 07 aug 2009, 22:35

Beste forumleden,

Zondag 06 september is er weer de Fossielenbeurs van BVP in het Gemeentepark van St. Gillis-Waas.
Het is er best gezellig.
Ik ben benieuwd wie er allemaal van jullie voorbij komt.
Ik ben te vinden op de info- en boekenstand en ook op de junioren- en beginnersstand van BVP.

Groetjes
Suzy

juul
Antw: Fossielenbeurs BVP

Bericht door juul » 07 aug 2009, 23:24

Ik ga wel proberen te komen. Kan je ter plekke lid worden ? Want ik heb er al wel over nagedacht maar mezef inschrijven is er nog niet van gekomen =/.

Groetjes,
Juul

Carcharias
Contacteer:

Bericht door Carcharias » 07 aug 2009, 23:36

Hoi Suzy,

Alles goed met jullie? Het is hellaas jammer dat Paul en ik niet kunnen staan aangezien we op vakantie zijn. Maar we hadden er graag gestaan net als vorig jaar. (als het aan mij ligt zeker)

Even reclame maken :D : Ik ben er vorig jaar geweest en het is een gezellige beurs met niets anders dan fossielen (dus geen sieraden etc. net als in Antwerpen bijvoorbeeld). En je loopt er zeker bekenden tegen het lijf (of je ontmoet nieuwe forumleden/fossielenzoekers) Dus zowel als voor de beginnende als de ervaren fossielenzoekers niet alleen leuk om te kopen maar ook om contacten te leggen en/of bij te praten. :)

Mvg, Robbin

Luctor et Emergo

Suzy
Antw: Antw: Fossielenbeurs BVP

Bericht door Suzy » 08 aug 2009, 02:14

juul schreef:
Ik ga wel proberen te komen. Kan je ter plekke lid worden ? Want ik heb er al wel over nagedacht maar mezef inschrijven is er nog niet van gekomen =/.

Groetjes,
Juul
Hallo Juul,

Natuurlijk kan je ter plekke lid worden. Van harte welkom hoor.
Hopelijk tot 06 september.

Groetjes

Suzy

Suzy

Bericht door Suzy » 08 aug 2009, 02:16

Carcharias schreef:
Hoi Suzy,

Alles goed met jullie? Het is hellaas jammer dat Paul en ik niet kunnen staan aangezien we op vakantie zijn. Maar we hadden er graag gestaan net als vorig jaar. (als het aan mij ligt zeker)

Even reclame maken :D : Ik ben er vorig jaar geweest en het is een gezellige beurs met niets anders dan fossielen (dus geen sieraden etc. net als in Antwerpen bijvoorbeeld). En je loopt er zeker bekenden tegen het lijf (of je ontmoet nieuwe forumleden/fossielenzoekers) Dus zowel als voor de beginnende als de ervaren fossielenzoekers niet alleen leuk om te kopen maar ook om contacten te leggen en/of bij te praten. :)

Mvg, Robbin
Hey Robin,

Spijtig dat jullie er niet kunnen zijn, we zullen jullie missen. Bedankt voor de reklame.

groetjes

Suzy

notorynchus

Bericht door notorynchus » 08 aug 2009, 12:53

Ik zal er weer zijn...

Frederik

sharkteethrene

Bericht door sharkteethrene » 08 aug 2009, 23:35

Ola Suzy,

Het is er inderdaad zeer gezellig,en dit is licht uitgedrukt.
Alleen maar mensen met dezelfde interesse. ook al valt de planning van dit jaar precies op mijn verjaardag probeer ik er toch te geraken (misschien alleen in de voormiddag,lol)

Groetjes,
Rene.

Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!

Suzy

Bericht door Suzy » 09 aug 2009, 23:26

sharkteethrene schreef:
Ola Suzy,

Alleen maar mensen met dezelfde interesse. ook al valt de planning van dit jaar precies op mijn verjaardag probeer ik er toch te geraken (misschien alleen in de voormiddag,lol)

Groetjes,
Rene.
Hey Rene,

Misschien een goed idee om als geschenk voor je verjaardag een fossiel te mogen kopen op de beurs. Alvast een prettige verjaardag.

Suzy

Wally

Bericht door Wally » 10 aug 2009, 22:08

sharkteethrene schreef:
Ola Suzy,

Groetjes,
Rene.
He Rene,
vieren we toch gewoon je verjaardag met enkel kratjes bier!!!

Wally

Gesloten