Tanden gevonden in Heist
Tanden gevonden in Heist
Hoi,
Ik heb de afgelopen 14 dagen heel wat tanden gevonden op het strand van Heist.
Ik had er al een deel en nu zijn het er een 200-tal. Wie kan me helpen? Het zijn er teveel om allemaal op foto te zetten. Hoe pak ik dit aan? Proberen per groep te leggen? Er zit ook een schelp tussen die ik op deze site herkende en een raar wit ding met allemaal gaatjes ( precies boorgaatjes)
Groetjes An
Ik had er al een deel en nu zijn het er een 200-tal. Wie kan me helpen? Het zijn er teveel om allemaal op foto te zetten. Hoe pak ik dit aan? Proberen per groep te leggen? Er zit ook een schelp tussen die ik op deze site herkende en een raar wit ding met allemaal gaatjes ( precies boorgaatjes)
Groetjes An
An
Antw: Tanden gevonden in Heist
Anneke,Anneke schreef:
Hoi,
Groetjes An
Soort per soort schikken, je kan foto's op determinatietopic zetten.
Zelf uitzoeken via de inventarislijst op dit forum of via http://www.elasmo.com/
Goed op de verscillende details letten! Zoals wortelvorm, richting snijtand, kartelingen, bourlette, grootte etc
Duys
[Bewerkt door Duys op 17-08-2009 om 12:19 NL]
Duys,
Bedankt! Ik zal een poging wagen om ze te groeperen
groetjes
Bedankt! Ik zal een poging wagen om ze te groeperen

groetjes
An
Antw: Antw: Tanden gevonden in Heist
An,Anneke schreef:
een kleine selectie...
kolom rechts onderaan, een Alopias, uiteenlopende wortel.
Linkerkolom zul je moeten kiezen tussen Oxyrinchus en Cosmopolitodus Hastalis.
Duys
[Bewerkt door Duys op 17-08-2009 om 20:07 NL]
Bedankt!
Wie kan me hierbij verder helpen? En met de schelp en dat wit dingetje?
Alvast bedankt!
Wie kan me hierbij verder helpen? En met de schelp en dat wit dingetje?
Alvast bedankt!
An
Hey super bedankt voor de duidelijke uitleg.
Ik heb nog een grote schelp, ze zit er wel niet zo oud uit maar misscien kan je me daar ook bij helpen!
Groetjes An
Ik heb nog een grote schelp, ze zit er wel niet zo oud uit maar misscien kan je me daar ook bij helpen!
Groetjes An
An