Graven in Hoevenen!!!!
Graven in Hoevenen!!!!
Dag Allemaal!
Vandaag nog eens naar Hoevenen geweest samen met mijn dochter en Gerrit-Jan.
Er waren weer bekende gezichten aanwezig, Eddy,Ilse en Trilobietje.
Maar groot was mijn verbazing om te merken dat er putten gegraven waren in het vlakke gedeelte dat men aan het afgraven is, er is door de werklui vriendelijk(nu nog) maar nadrukkelijk gevraagd om GEEN PUTTEN te graven in dit gedeelte omdat hier de vrachtwagens en buldozers moeten rijden. Ik heb onmiddellijk samen met GJ de putten dichtgegooid.
Mensen AUB! let erop dat dit niet meer gebeurd en een oproep aan de forumleden om ook hierop toe te zien en eventueel putten terug dicht te gooien, ik denk dat dit onze laatste kans is om Hoevenen open te houden!!!!
In het kort samengevat: NIET graven in de dijken en het vlakke afgegraven stuk achteraan (waar de buizen liggen) men MAG wel zoeken in het bovenste vlakke gedeelte waar al de andere putten nu zijn, ook in de wand waar men aan het afgraven is zolang er niet gewerkt wordt natuurlijk.
Met Dank.
groetjes
Patrick
[Bewerkt door Somniosus op 07-09-2009 om 17:12 NL]
[Bewerkt door Frederik op 25-10-2009 om 11:04 NL]
Vandaag nog eens naar Hoevenen geweest samen met mijn dochter en Gerrit-Jan.
Er waren weer bekende gezichten aanwezig, Eddy,Ilse en Trilobietje.
Maar groot was mijn verbazing om te merken dat er putten gegraven waren in het vlakke gedeelte dat men aan het afgraven is, er is door de werklui vriendelijk(nu nog) maar nadrukkelijk gevraagd om GEEN PUTTEN te graven in dit gedeelte omdat hier de vrachtwagens en buldozers moeten rijden. Ik heb onmiddellijk samen met GJ de putten dichtgegooid.
Mensen AUB! let erop dat dit niet meer gebeurd en een oproep aan de forumleden om ook hierop toe te zien en eventueel putten terug dicht te gooien, ik denk dat dit onze laatste kans is om Hoevenen open te houden!!!!
In het kort samengevat: NIET graven in de dijken en het vlakke afgegraven stuk achteraan (waar de buizen liggen) men MAG wel zoeken in het bovenste vlakke gedeelte waar al de andere putten nu zijn, ook in de wand waar men aan het afgraven is zolang er niet gewerkt wordt natuurlijk.
Met Dank.
groetjes
Patrick
[Bewerkt door Somniosus op 07-09-2009 om 17:12 NL]
[Bewerkt door Frederik op 25-10-2009 om 11:04 NL]
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: Graven in Hoevenen!!!!
Hallo
Gisteren ben ik er ook geweest. Zo dom geweest om er niet op te letten. Heb verder niet veel zoekers gezien.
Groeten Jeroen
[Bewerkt door bullet op 07-09-2009 om 17:36 NL]
Gisteren ben ik er ook geweest. Zo dom geweest om er niet op te letten. Heb verder niet veel zoekers gezien.
Groeten Jeroen
[Bewerkt door bullet op 07-09-2009 om 17:36 NL]
http://cylichna.page.tl/Home.htm
Voor schelpen en tanden.
Voor schelpen en tanden.
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
gisteren ook geweest, de linkerberg zeg maar.
Was de eerste keer en heb een flinke kuil gegraven, alleen niet bij de buizen, gewoon bij de anderen in de buurt....
Kan er misschien iemand een schematje maken waar wel en niet, gewoon een screenshot van google maps met een rood omcirkeld waar niet en groen waar wel?!
groeten,
alexander
Was de eerste keer en heb een flinke kuil gegraven, alleen niet bij de buizen, gewoon bij de anderen in de buurt....
Kan er misschien iemand een schematje maken waar wel en niet, gewoon een screenshot van google maps met een rood omcirkeld waar niet en groen waar wel?!
groeten,
alexander
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
Google earth is gedateerd maar ik zal morgen een foto maken.
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- sharkteethrene
Ola Patrick,
Het was zeer leuk je weer eens te treffen.
Ditmaal op de beurs.
Aangezien er het gehele weekend gezocht is door leden van dit Forum moeten we kunnen vaststellen wie dit geweest is!
Zelf ben ik de gehele dag ervoor geweest toen was dit nog niet het geval!
De dag erna zijn er diverse leden zelf geweest,dit uit de eerste bron.
Iemand heeft dus zonder enige twijvel iets gezien,de gehele periode zijn er Forumleden aanwezig geweest.
Wie o wie?
(heb de straffe tekst verwijderd)
Rene.
[Bewerkt door sharkteethrene op 08-09-2009 om 11:10 NL]
Het was zeer leuk je weer eens te treffen.
Ditmaal op de beurs.
Aangezien er het gehele weekend gezocht is door leden van dit Forum moeten we kunnen vaststellen wie dit geweest is!
Zelf ben ik de gehele dag ervoor geweest toen was dit nog niet het geval!
De dag erna zijn er diverse leden zelf geweest,dit uit de eerste bron.
Iemand heeft dus zonder enige twijvel iets gezien,de gehele periode zijn er Forumleden aanwezig geweest.
Wie o wie?
(heb de straffe tekst verwijderd)
Rene.
[Bewerkt door sharkteethrene op 08-09-2009 om 11:10 NL]
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Ola Rene,
wij waren ook op zijn zachts gezegd een beetje "pissed", vooral na het vele werk van Herman om met een heuse paal in de grond met de aandachtspunten in 4 talen!!!, dat er toch mensen zijn die rustig proefputjes graven waar het NIET mag.
Groet
Ps: het was idd ERG gezellig. Nog goed thuisgekomen??
wij waren ook op zijn zachts gezegd een beetje "pissed", vooral na het vele werk van Herman om met een heuse paal in de grond met de aandachtspunten in 4 talen!!!, dat er toch mensen zijn die rustig proefputjes graven waar het NIET mag.
Groet
Ps: het was idd ERG gezellig. Nog goed thuisgekomen??

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- sharkteethrene
Ola G.J.
Het was inderdaad zeer gezellig,dit zou ik wekelijks willen doen.
maar nu even kort door de bocht,Wie zijn dat geweest?
Diverse forumleden hebben dit weekend deze locatie bezocht,met andere woorden er heeft niemand onopgemerkt een gat kunnen graven in deze periode waardoor het gedoogbeleid in gevaar komt.
Dit moet opgevallen zijn!
Rene.
Het was inderdaad zeer gezellig,dit zou ik wekelijks willen doen.
maar nu even kort door de bocht,Wie zijn dat geweest?
Diverse forumleden hebben dit weekend deze locatie bezocht,met andere woorden er heeft niemand onopgemerkt een gat kunnen graven in deze periode waardoor het gedoogbeleid in gevaar komt.
Dit moet opgevallen zijn!
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Hallo allemaal, Ik en Ilse waren een zondag op de linkerkant geweest,om 7 uur waren we er al, maar we hebben niet veel mensen gezien daar op die vlakte, aangezien wij niet bij die buizen geweest zijn, maar toen wij weggingen stonder er meerdere auto's ik vroeg me al af waar die zaten dan.
Maar die zijn niet langs ons gekomen over die vlakte.
Dus ook niet gezien of het bekende of onbekende daar zijn geweest.
Ik vond het wel stil daar en dat op een zondag.
Groeten John.
Maar die zijn niet langs ons gekomen over die vlakte.
Dus ook niet gezien of het bekende of onbekende daar zijn geweest.
Ik vond het wel stil daar en dat op een zondag.
Groeten John.
SeeYou!
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Ben zondag ook geweest maar ik vond het nogal druk.
Ik ben zelf ver van de buizen vandaag gebleven (links), simpelweg omdat ik het te ver lopen vond
Ik zag er wel mensen graven, was nogal ver weg maar ik kon duidelijk een man of 3 a 4 zien die in kuilen bezig waren.
Die paal met bericht heb ik trouwens ook niet gezien? Staat die alleen op de plek waar je niet mag graven?
Ow enne,
sommige mensen kunnen niet meer dan 1x per 2 weken dus mensen... niet elke dag gaan he.... zo haal je al onze tanden eruit

Ik ben zelf ver van de buizen vandaag gebleven (links), simpelweg omdat ik het te ver lopen vond

Ik zag er wel mensen graven, was nogal ver weg maar ik kon duidelijk een man of 3 a 4 zien die in kuilen bezig waren.
Die paal met bericht heb ik trouwens ook niet gezien? Staat die alleen op de plek waar je niet mag graven?
Ow enne,

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D