Genoeg is genoeg
Genoeg is genoeg
Aangezien het stilletjesaan een beetje mijn ge weet wel wat begint uit te hangen ga ik er vanaf nu met de harde borstel doorheen. Alles wat niet met fossielen te maken zal ik zonder meer verwijderen of als het enigszins toelaatbaar is naar “off topic” verslepen. Ik heb om te beginnen die recente onozele topics verwijderd. Personen die blijven doorzeiken zwier ik ook off-topic. Jullie zijn een bende kinderen die zich beter wat meer met fossielen zou bezighouden. Er zijn anders genoeg relatie-topics om jullie in te schrijven. Desnoods spreken jullie eens af voor een knokpartijtje, mij niet gelaten, maar hou jullie kinderachtige praat van dit forum.
Antw: Genoeg is genoeg
Eindelijk iemand met haar op z'n tanden,al had ik zo'n berichtje liever al een weekje geleden gelezen
Alhoewel ik vaak met een kwinkslag of zelfs een onnozelheid(je) in m'n bericht verwerk ga ik volledig akkoord.
Mijn stem heb je!
Alhoewel ik vaak met een kwinkslag of zelfs een onnozelheid(je) in m'n bericht verwerk ga ik volledig akkoord.
Mijn stem heb je!
Theo
En mijn stem heb je ook.
Fossielen zelf zijn mateloos interessant en veel discussies waardig.
Maar laten we het vooral interessant houden!
[Bewerkt door The Stone op 12-09-2009 om 18:19 NL]
Fossielen zelf zijn mateloos interessant en veel discussies waardig.
Maar laten we het vooral interessant houden!
[Bewerkt door The Stone op 12-09-2009 om 18:19 NL]
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
groot gelijk,
ik ging vandeweek ook ver met een discussie,
maar nog binnen de grenzen. de flauwekul van de laatste paar dagen ging echt veel te ver.Ik had al de nodige mails naar herman gestuurd, maar die zit waarschijlijk ook ergens te graven want hij heeft ze nog niet beantwoord.
goed dat je drastisch hebt ingegrepen, het was nodig.
ik ging vandeweek ook ver met een discussie,
maar nog binnen de grenzen. de flauwekul van de laatste paar dagen ging echt veel te ver.Ik had al de nodige mails naar herman gestuurd, maar die zit waarschijlijk ook ergens te graven want hij heeft ze nog niet beantwoord.
goed dat je drastisch hebt ingegrepen, het was nodig.
groeten van de brabantse bende
RESPECT dat is wat we allen met elkaar en voor elkaar moeten hebben.
Ook al is dat vaak moeilijk.
En dit is geen halelujagelul.
Ook al is dat vaak moeilijk.
En dit is geen halelujagelul.
- binbinneke
- Contacteer:
Het is als een ruzie tussen twee broers.
Paradox; "Ze hebben allebei gelijk".
Het gekibbel hoort inderdaad niet thuis op dit forum, en goed dat er tegen gewerkt wordt.
gr. robin
Paradox; "Ze hebben allebei gelijk".
Het gekibbel hoort inderdaad niet thuis op dit forum, en goed dat er tegen gewerkt wordt.
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
Ook mijn excuses naar Gerrit-Jan en het "Brabants clubje". Van hen kwamen divere steken onder water die op het persoonlijke vlak lagen en die off-topic via de mail of telefoon afgehandeld dienden te worden. Ik heb daar telkens ook weer op bot op gereageerd.
GJ, stuur me nog even je adres. Ik heb hier nog een tand waar ik nu niets meer aan heb. Je weet wel welke ik bedoel neem ik aan.
Arjen
GJ, stuur me nog even je adres. Ik heb hier nog een tand waar ik nu niets meer aan heb. Je weet wel welke ik bedoel neem ik aan.
Arjen
- agaathunter
Goed zo Pieter, hopelijk nu terug naar het forum van vroeger!!
groetjes
Patrick
groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!