Ben ook terug
- Supergraver
Ben ook terug
Ja idd ik ben ook weer terug in Norge. En net zo als de meesten van ons die mee zijn geweest naar Hannover maar ook Denemarken heb ik het reuze naar m'n zin gehad.
Er zijn echt fantastische fossielen gevonden, die volgende week samen met een uitgebreid verslag wel zullen worden geplaatst.
Gisteren was ik in Mors en na de eerste foto (ikke in Hannover) volgen er een paar van door mij gevonden bijzondere vondsten.
Foto 2 en 3 zijn van een bij of een mier, vrij moeilijk te bepalen omdat de vleugels ontbreken. Mikkel onze gids verzamelt al vele jaren in deze groeve en heeft er tot op de dag van vandaag nog nooit zo'n exemplaar gevonden. Na mijn volgende vondst, foto's 4-7 heb ik hem de bij kado gedaan. Na het open splijten van het blok zag ik tot mijn verbazing meerdere insecten ( 5 a 6 totaal!) Ik ga het stuk hier en daar nog wat prepareren.
De laatste foto is van mijn vondsten van Hannover en Mors.
Nogmaals er zijn meerdere bijzondere vondsten gedaan, maar ik moet jullie helaas in spanning houden

Gr
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Ben ook terug
Hey Martijn,
Prachtige vondsten!
Het was kei gezellig. Jammer dat ik niet mee kon naar Denemarken maar dat komt wel goed.
Bedankt voor de meebrengselen en tot ziens.
Groetjes
Prachtige vondsten!
Het was kei gezellig. Jammer dat ik niet mee kon naar Denemarken maar dat komt wel goed.
Bedankt voor de meebrengselen en tot ziens.
Groetjes
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- - - w a a w - - -
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Prachtig die insekten
. Wat een supermooie vondsten Martijn!!. Ben benieuwd naar de rest van de vondsten

- Supergraver
Bedankt voor de reacties!
Hier nog even wat info over de 'bugs'.
http://www.fossiel.net/vindplaatsen/vin ... laats=Mors
Gr
Martijn
Hier nog even wat info over de 'bugs'.
http://www.fossiel.net/vindplaatsen/vin ... laats=Mors
Gr
Martijn
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Verbluffend Martijn. Prachtig detail in de insecten ook.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
He Martijn,
mooie vonsten man.Blijkbaar zijn wij(de USA boys)niet de enige die zich reuze hebben geamuseerd!
Wally
mooie vonsten man.Blijkbaar zijn wij(de USA boys)niet de enige die zich reuze hebben geamuseerd!
Wally
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het zeer mooie vondsten vind! Zeker de insecten spreken me zeer aan. Ik had ook geen idee dat deze daar gevonden werden.
'Just Pick It!'