USA trip dag 5
- sharkteethrene
USA trip dag 5
Ola,
Dag vijf was eigenlijk gepland voor GMR,gelukkig hebben we we hiervan afgezien en deze locatie de dag ervoor bezocht.
Dit gaf ons de mogenlijkheid om onze "vrije" dag te besteden aan omg Lee Creek.
Zoals velen al weten kan er niet gezocht worden in de mijn,dit door de thans uitgevoerde werkzaamheden ter plaatsen.
Rond kijken (verleden jaar was dit ook een goed plan) Was een goed besluit wat achteraf bleek:S'morgens een ontbijtje genomen en gewoon wat aan het rondrijden gegaan.Links en rechts zagen we al wat gestorte rejected piles.
Dit is de grond waarin zich zeer veel fossiel materiaal in bevindt!
Aangekomen bij de hoofdweg naar de mijn zagen wij een geheel nieuwe parkeerplaats,deze was een week geleden aangelegt.De tandjes lagen hier voor het oprapen(geloof me,lol)
Er was een schuine dijk opgeworpen die na een week geheel door de regen schoongewassen was,we hebben deze meter voor meter zeer nauwkeurig bezichtigd en diverse tandjes opgeraapt.
Dezelfde avond stond een bezoek gepland bij George Powell,een der gidsen van PCS Aurora.
Verleden jaar waren we al uitgenodigd maar door het strak geplande schema waren wij destijds niet in de mogenlijkheid om hem te visiteren.
Dit jaar hebben wij gebruik gemaakt van zijn gastvrijheid,een zeer benoemenswaardig en vriendelijk persoon met een geweldige collectie en ervaring.
Voor mijzelf het hoogtepunt van deze trip.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Everhardus
Antw: USA trip dag 5
Hoi,
Pracht verslagen en man wat hebben jullie een hoop moois bij elkaar gevonden, prachtig !! Gr,Marcel
Pracht verslagen en man wat hebben jullie een hoop moois bij elkaar gevonden, prachtig !! Gr,Marcel
- sharkteethrene
Nog enkele foto's vanuit de collectie van George.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
NA een goede nachtrust besloten sommige onder ons een stevig ontbijt bij "Harveys"(foto 4) juist over de weg te nemen.Vanaf nu was ik verkocht.Elke morgend stevig ontbijt voor mij!Verder gans de dag verschillende lokaties rond de mijn afgezocht.Zelfs als de mijn gesloten is kan je hier massa's tanden vinden.S'avonds bezoek aan George,deze man heeft een indrukwekende collectie van Lee Creek.We hebben ons meermaals vergaapt aan sommige van zijn stukken
- digging for it
- Contacteer:
Antw: USA trip dag 5 @ Rene
Hoi Rene
Foutje in je beleving, we zijn pas op dag 6 naar George Powell gegaan, en niet de eerste dag wan toen had hij 's-avonds geen tijd.
Groeten Patrick
Foutje in je beleving, we zijn pas op dag 6 naar George Powell gegaan, en niet de eerste dag wan toen had hij 's-avonds geen tijd.
Groeten Patrick
- digging for it
- Contacteer:
Antw: USA trip dag 5 @ wally
Ook gij een foutje
We hebben pas de tweede dag ontbeten in het ontbijt restaurant aan de overkant van de weg. Dit kwam namelijk omdat we de eerste dag het ontbijt in ons hotel zo vreselijk slecht vonden.
Groeten Patrick
We hebben pas de tweede dag ontbeten in het ontbijt restaurant aan de overkant van de weg. Dit kwam namelijk omdat we de eerste dag het ontbijt in ons hotel zo vreselijk slecht vonden.
Groeten Patrick