Roesten van Fossielen uit Hoevenen
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Roesten van Fossielen uit Hoevenen
Hey Stijn,
Kun je misschien een paar foto's plaatsen? Ik denk dat de roest die jij bedoelt, namelijk roest is van een metaal (waarschijnlijk ijzer) dat tussen de tandjes in het havendok gelegen heeft is. En volgens mij kan dit geen kwaad voor de tandjes, maar ik weet hier het fijne niet van. Waarschijnlijk kunnen anderen je hierover meer vertellen.
Mvg, Robbin
Kun je misschien een paar foto's plaatsen? Ik denk dat de roest die jij bedoelt, namelijk roest is van een metaal (waarschijnlijk ijzer) dat tussen de tandjes in het havendok gelegen heeft is. En volgens mij kan dit geen kwaad voor de tandjes, maar ik weet hier het fijne niet van. Waarschijnlijk kunnen anderen je hierover meer vertellen.
Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
Ik heb schelpjes van Miste met hetzelfde, het gaat langzaam maar uiteindelijk wel kapot:(
gr
pearl:)
gr
pearl:)
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Pleistoceen
- Contacteer:
Pearl,
Is het niet mogelijk deze oxidatie te stoppen door het fossiel van de lucht af te sluiten?
Aalt
Is het niet mogelijk deze oxidatie te stoppen door het fossiel van de lucht af te sluiten?
Aalt
Misschien wel, maar die schelpjes van Miste daar zitten exemplaren van paar mm bij....
En ze zitten al in doosjes en roesten toch:(
gr
pearl
En ze zitten al in doosjes en roesten toch:(
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Stijn, ik zou hier niets aan doen, ik denk niet dat het kwaad kan.
Ik heb wel schelpen uit antwerpen met van deze vlekken al jaaaaren in mijn verzameling! En niets duidt erop dat die vlekken groter worden.
Groeten!
Casper
Ik heb wel schelpen uit antwerpen met van deze vlekken al jaaaaren in mijn verzameling! En niets duidt erop dat die vlekken groter worden.
Groeten!
Casper
Post mortem we sort 'em!
ik denkook dat het geen kwaad kan
heb ook verschillende tandjes met roest erop.
kom door het vele ijzer dat tussen de tanden zit.
ps ik heb wel eens gehoor dat je met cola roest er af kreeg nog nooit zelf geprobeert maar misschien heeft iemand daar ervaring mee?
[Bewerkt door rickiee op 16-11-2009 om 17:26 NL]
heb ook verschillende tandjes met roest erop.
kom door het vele ijzer dat tussen de tanden zit.
ps ik heb wel eens gehoor dat je met cola roest er af kreeg nog nooit zelf geprobeert maar misschien heeft iemand daar ervaring mee?
[Bewerkt door rickiee op 16-11-2009 om 17:26 NL]
de schelpjes van Miste zullen echt uit elkaar vallen van ellende, maar dat heb ik bij scheplpen van antwerpen (nog) niet gezien , maar die heb ik dan ook nog niet zo lang in mijn collectie
ik zie het somber in voor de schelpjes, alleen duurt het misschien iets langer voordat het proces zijn werk doet
ik zie het somber in voor de schelpjes, alleen duurt het misschien iets langer voordat het proces zijn werk doet
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten