Mooiste vondst,ruil,aankoop 2009!
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Mooiste vondst,ruil,aankoop 2009!

Altijd leuk deze topics, ik zal alvast beginnen.
1: mooiste aankoop
2: mooste vondsten uit bakersfield
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Mooiste vondst,ruil,aankoop 2009!
Schattig!!
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: Mooiste vondst,ruil,aankoop 2009!
rickiee schreef:
niet mijn mooiste maar wel mijn meest apartste vangs ooit
ziet er nog betrekelijk goed uit om over die afstand door de buizen te komen!!

Wally
Hoewel ik heel wat moois gevonden heb dit jaar, is deze ladenkast eigenlijk wel de mooiste vondst: 32 diepe laden met heel veel vakjes voor heel veel fossielen!
De botjes die ik onlangs in Winterswijk vond, zijn echter ook de moeite waard.
wim
- lolo_master
mooie meg's!!!!!
van lolo_master http://nl.netlog.com/groups/fossielen_club
Hallo,
altijd leuk zo'n 'eindejaars-update' daarom onze bijdrage (al is het jaar nog niet voorbij - mochten we iets nog mooiers vinden/ruilen, dan laten we dat natuurlijk wel weten

1 en 2: mooiste vondst. Uit Hoevenen, super-zeldzaam ter plaatse en deze is bijna 100 procent. Onderkaakse C. carcharias.
3: mooiste koop. We kopen bijna nooit wat, maar als we Paul Blomme ergens tegenkomen op een beurs of zo heeft hij altijd wel een hoop wat de moeite waard is. Soms kan ik de verleiding niet weerstaan; de prijzen zijn bovendien erg redelijk. C. megalodon uit Lee Creek - vorige week gekocht.
4 en 5: mooiste ruil. Niet 100 procent gaaf, maar toch zeker 95. En dan die kleur... Zó mooi groen - erg zeldzaam en we zijn er dan ook erg blij mee. C. megalodon, afkomstig uit Bone Valley natuurlijk, waar anders met zo'n kleur?
Groeten, de Arendsogen
wie zoekt zal vinden

Mooie fossielen allemaal!
Hierbij mijn mooiste vondsten van 2009:
Foto 1 t/m 4: Odontaspis cuspidata (Agassiz 1843), dit is een mooie pathologische tand. Gevonden in Zeeland, in de Meivakantie. Het topje van de tand is zo'n 90 graden naar rechts gebogen. Dat was wel even twee keer kijken toen ik hem opraapte!
Foto 5 t/m 8: Koralen uit de Eifel in Duitsland, herfstvakantie 2009. Onder andere Favosites sp. (foto 5, breedte fossiel: 7cm). Dit zijn de wat grotere, ik heb ook nog veel kleine stukjes gevonden.
Groeten,
Bram.