Miste gruis
Antw: Miste gruis
Haha de Solariella die ken ik wel!
De allereerste keer jij mij over Miste vertelde toen vertelde jij over dat schelpje
Leuk dat je er nog een hebt gevonden!
De allereerste keer jij mij over Miste vertelde toen vertelde jij over dat schelpje

Leuk dat je er nog een hebt gevonden!
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
tsja, ik ben nog maar kind maar mijn vrienden vinden dat ik geen leven heb en mijn geld verspil ... Maar dit is veel leuker dan een Playstation. Dit is echt.Maar waarom gaan mensen die langskomen, meteen spreken van obsessief en/of dwangstoornissen? Een raadsel!
Ik zou graag foto's zien van die lades

Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
@ Bram: Dan zal ik zeker eens af en toe een zoek verslagje plaatsen. Er komt er nog één van vandaag!
@ Anno: De schelpjes zijn bij mij ook zeker de hoofdgroep, maar na een paar honderd schelpjes vind ik het ook wel leuk om eens wat anders op te pakken
.
@ Henk Jan: Ja ik ben bekend bij een aantal van de collecties van WTKG leden. Ben zelf toevallig ook een lid. Heb echter maar een bescheiden collectie. Je krijgt een mailtje!
@ Hans & Stijn: Ik ben niet zo bekend met haaientanden, maar ik determineer mijn haaientanden d.m.v. een lijst verkregen via de WTKG waarop de in Miste voorkomende soorten staan. Echter staat P. hemmooriensis er niet bij. Kan het mogelijk nog wat anders zijn? Hij gaat voorlopig onder deze naam bij de afdeling tandjes.
[Bewerkt door Colin op 09-01-2011 om 22:39 NL]
@ Anno: De schelpjes zijn bij mij ook zeker de hoofdgroep, maar na een paar honderd schelpjes vind ik het ook wel leuk om eens wat anders op te pakken

@ Henk Jan: Ja ik ben bekend bij een aantal van de collecties van WTKG leden. Ben zelf toevallig ook een lid. Heb echter maar een bescheiden collectie. Je krijgt een mailtje!
@ Hans & Stijn: Ik ben niet zo bekend met haaientanden, maar ik determineer mijn haaientanden d.m.v. een lijst verkregen via de WTKG waarop de in Miste voorkomende soorten staan. Echter staat P. hemmooriensis er niet bij. Kan het mogelijk nog wat anders zijn? Hij gaat voorlopig onder deze naam bij de afdeling tandjes.
[Bewerkt door Colin op 09-01-2011 om 22:39 NL]
'Just Pick It!'
Hallo Collin,
Dit tandje is pas in 2006 beschreven uit het hemmoorien van noord duitsland.
Voorheen stond hij in de Miste fauna onder de naam Paragaleus sp.
Zitten er in dat gruis van Miste wel meer tandjes of zijn ze schaars?
Ik heb zelf ook nog 'n bak gruis van Miste staan maar ben er nog niet aan begonnen.
En voor mij zijn de tandjes weer hoofdzaak.
Groeten Hans
Dit tandje is pas in 2006 beschreven uit het hemmoorien van noord duitsland.
Voorheen stond hij in de Miste fauna onder de naam Paragaleus sp.
Zitten er in dat gruis van Miste wel meer tandjes of zijn ze schaars?
Ik heb zelf ook nog 'n bak gruis van Miste staan maar ben er nog niet aan begonnen.
En voor mij zijn de tandjes weer hoofdzaak.
Groeten Hans
Hans
Dan had ik het toch goed haha. Nee dan is het nu goed en komt hij onder deze nieuwe naam! Bedankt voor de opheldering.
Tandjes zijn zeer schaars in het gruis van Miste. Je moet een aardige voorraad hebben om er een paar mooi complete uit te vissen. Meestal als je wat vind zijn het indet fragmenten. Dus als je specifiek op zoek wilt naar tandjes moet je vermoedelijk eerst schelpen heel erg leuk gaan vinden. Maarja voor mij zijn tandjes weer bijzaak.
[Bewerkt door Colin op 09-01-2011 om 23:14 NL]
Tandjes zijn zeer schaars in het gruis van Miste. Je moet een aardige voorraad hebben om er een paar mooi complete uit te vissen. Meestal als je wat vind zijn het indet fragmenten. Dus als je specifiek op zoek wilt naar tandjes moet je vermoedelijk eerst schelpen heel erg leuk gaan vinden. Maarja voor mij zijn tandjes weer bijzaak.
[Bewerkt door Colin op 09-01-2011 om 23:14 NL]
'Just Pick It!'