Zwart bot
Antw: Zwart bot
De bot rechtsboven is een wervel van een BEENVIS zo heb ik er een tiental.
De zwarte bot is zwartdoor het fosforiet(mineraal in de zee)
De zwarte bot is zwartdoor het fosforiet(mineraal in de zee)
Amateur
volgens mij is het bot rechtsboven een ruggenwervel van een haai of ander groot zeedier
wel een schone vondst
fossils rule
wel een schone vondst
fossils rule
Beste Rozan,
Zwart bot inderdaad paard 3e teenkootje!
Klein zwart wervel, 100% Vis of Haai.
Grotere wervel, in ieder geval zoogdier, heeft wat weg van een Borstvervel van een Zeehond (Phoca spec.)
M.Vr.Gr.
Zwart bot inderdaad paard 3e teenkootje!
Klein zwart wervel, 100% Vis of Haai.
Grotere wervel, in ieder geval zoogdier, heeft wat weg van een Borstvervel van een Zeehond (Phoca spec.)
M.Vr.Gr.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Kijk uit met determinatie bij Naturalis! Mijn zoontje van zes determineert beter.........
(ik snap niet hoe sommige mensen hun bul kunnen halen, kunnen promoveren en een meer dan redelijke baan kunnen vinden)
(ik snap niet hoe sommige mensen hun bul kunnen halen, kunnen promoveren en een meer dan redelijke baan kunnen vinden)
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Ik snap wel hoe mensen hun bul kunnen halen. Je bul halen gaat namelijk om het laten zien dat je je verworven wetenschappelijke vaardigheden kunt toepassen op een bepaald, vaak erg afgebakend onderwerp. Het gaat NIET om het zoveel mogelijk weten van zoveel mogelijk dingen. Daar heb je namelijk een encyclopedie voor. En dat is ook de reden dat iemand van Naturalis (ik heb wel een vermoeden wie) zegt \'Groot landdier\'. Soms kun je echt niet meer zeggen dan dat. En dan is het beter om gewoon eerlijk te zijn en te zeggen dat je niet meer dan dat kunt zeggen, dan dat je een speculatieve naam zegt. Toch??!! Helaas verwacht het grote publiek altijd dat je meteen altijd alles tot op soortsniveau weet te determineren. Daar ligt het misverstand, niet bij diegenen die determineren.
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Als Belg vraag ik heel bescheiden: Wat is een bul? Het is in ieder geval iets wat wij in ons onderwijssysteem niet onder die naam ( of afkorting?) kennen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Daarmee word in Nederland het behalen van het doctoraaldiploma aan een universiteit bedoeld. Dan is men dus Doctorandus. Ik neem aan dat in Belgie er iets vergelijkbaars is.
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Inderdaad 
Maar het heet dus niet \"bul\".

Maar het heet dus niet \"bul\".
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Heet het in Belgie niet \'doctoraal examen\' of zoiets?
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Men spreekt hier over \'doctoraat\' en \'doctoraatsverdediging\'. Dat laatste is niet echt een examen maar eerder een seminarie voor een examencommissie.
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)