Poll: het hoogste bedrag dat je aan een fossiel hebt gegeven
Antw: Antw: Poll: het hoogste bedrag dat je aan een fossiel hebt gegeven
jip en janneke schreef:
O ja, het duurste was € 80,00
http://fossielen-
kelt.webklik.nl/page/homepage
Antw: Poll: het hoogste bedrag dat je aan een fossiel hebt gegeven
mijn duurste een kaak van een holenbeer. voor 90 euro.
http://fossielen-
mijn duurste fossiel was een vis van 50 euro
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Zelden of nooit koop ik een fossiel. Liefst zoek (zocht) ik samen met mijn vrouw tijdens een vakantie in een een mooie omgeving naar fossielen. Ons huis kreunt onder het gewicht van de gesteenten. De laatste jaren gaat de voorkeur uit naar de Jura en hebben wij daarin buitengewone resultaten geboekt. Gezien onze leeftijd gaan zware tochten met bepakkingen en gereedschappen niet meer.
Een jaar of 10 geleden kon ik het toch niet laten op een beurs een fraaie Marokkaanse Devoon trilobiet te kopen. Een puntgave Drotops megalomanicus van 14 cm lang.
€ 200,- betaald. Het hoogste bedrag dat ik ooit voor een fossiel heb neergelegd ! Onlangs gepubliceerd in "Galerie" van "Der Steinkern.de". In onze verzameling bevinden zich wel meer fossielen die een veel hogere verkoopwaarde hebben, maar die zijn allemaal zelf gevonden. Veel er van zijn van museumkwaliteit.
groeten
Jo Buijs
Een jaar of 10 geleden kon ik het toch niet laten op een beurs een fraaie Marokkaanse Devoon trilobiet te kopen. Een puntgave Drotops megalomanicus van 14 cm lang.
€ 200,- betaald. Het hoogste bedrag dat ik ooit voor een fossiel heb neergelegd ! Onlangs gepubliceerd in "Galerie" van "Der Steinkern.de". In onze verzameling bevinden zich wel meer fossielen die een veel hogere verkoopwaarde hebben, maar die zijn allemaal zelf gevonden. Veel er van zijn van museumkwaliteit.
groeten
Jo Buijs
Jo
het duurste watik heb gekocht is een stukversteend hout van 10 kilo voor 25 euro
mathieu
alles voor fossielen, fossielen voor iedereen
alles voor fossielen, fossielen voor iedereen