POTVIS wel geen fossiel
POTVIS wel geen fossiel

op het strand van Heist is deze nacht een potvis aangespoeld voor de info waarschijnlijk blijft het er niet lang liggen aangezien men het er waarschijnlijk morgenvroeg zal weghalen grt
jpm
Re: POTVIS wel geen fossiel
Het skelet van vorige week ligt al in mijn vitrine kastje
'k Zou hem wel op formoline kunnen zetten maar ik dent dat er geen enkel potje groot genoeg is.
'k Zou hem wel op formoline kunnen zetten maar ik dent dat er geen enkel potje groot genoeg is.
Theo
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Re: POTVIS wel geen fossiel
Hallo,het was er druk vandaag,ik heb er voor mijn werk in fille moeten staan,ikzelf heb hem niet gezien,ik ben niet voor dit soort atracties,ik ben blij dat hij morgen word opgeruimt.Mensen praten schande dat er niemand dit dier heeft proberen te redden,sorry jongens,dit dier hoort hier niet thuis,zwemt manier van spreken hier altijd met zijn rug boven water,leeft van inktvissen en die zitten hier niet.Wat het hier kwam zoeken zal niemand ooit weten,wat ik zeker weet ,hij is niet per toeval het strand opgezwomen,en zeker niet op deze plaats,het is de Oostelijke kant van de haven van Zeebrugge waar totaal geen stroming staat.GR(Een dier kan ook wel eens iets mankieren,mensen hebben dit zo vaak.Ramptoeristen noemen ze de mensen die naar zoiets gaan kijken,stel je eens voor dat er bij zoiets niemand meer zou gaan kijken ,dan is de wereld echt naar de kloten,?Of niet soms)
[Bewerkt door strandjutters op 08-02-2012 om 00:15 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 08-02-2012 om 00:21 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 08-02-2012 om 00:15 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 08-02-2012 om 00:21 NL]
strandjutters