POTVIS wel geen fossiel

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
Plaats reactie
LLITHO
POTVIS wel geen fossiel

Bericht door LLITHO » 08 feb 2012, 13:52

Afbeelding

op het strand van Heist is deze nacht een potvis aangespoeld voor de info waarschijnlijk blijft het er niet lang liggen aangezien men het er waarschijnlijk morgenvroeg zal weghalen grt

jpm

Theo
Been thanked: 1 time
Re: POTVIS wel geen fossiel

Bericht door Theo » 08 feb 2012, 17:58

Het skelet van vorige week ligt al in mijn vitrine kastje
'k Zou hem wel op formoline kunnen zetten maar ik dent dat er geen enkel potje groot genoeg is.

Theo

Brammiej

Bericht door Brammiej » 08 feb 2012, 20:25

Gezocht: Pot voor potvis :)

strandjutters
Been thanked: 3 times

Bericht door strandjutters » 09 feb 2012, 00:02

Hallo,het was er druk vandaag,ik heb er voor mijn werk in fille moeten staan,ikzelf heb hem niet gezien,ik ben niet voor dit soort atracties,ik ben blij dat hij morgen word opgeruimt.Mensen praten schande dat er niemand dit dier heeft proberen te redden,sorry jongens,dit dier hoort hier niet thuis,zwemt manier van spreken hier altijd met zijn rug boven water,leeft van inktvissen en die zitten hier niet.Wat het hier kwam zoeken zal niemand ooit weten,wat ik zeker weet ,hij is niet per toeval het strand opgezwomen,en zeker niet op deze plaats,het is de Oostelijke kant van de haven van Zeebrugge waar totaal geen stroming staat.GR(Een dier kan ook wel eens iets mankieren,mensen hebben dit zo vaak.Ramptoeristen noemen ze de mensen die naar zoiets gaan kijken,stel je eens voor dat er bij zoiets niemand meer zou gaan kijken ,dan is de wereld echt naar de kloten,?Of niet soms)

[Bewerkt door strandjutters op 08-02-2012 om 00:15 NL]

[Bewerkt door strandjutters op 08-02-2012 om 00:21 NL]

strandjutters

Brammiej

Bericht door Brammiej » 09 feb 2012, 09:37

Maar niet elke dag spoelt er 1 aan, ik zou ook kijken.

Plaats reactie