Oosterzele
Oosterzele
Dit is er eentje voor de haaietanden liefhebbers...
Ik heb gisteren uit zéér betrouwbare bron vernomen dat de kans zeer groot is dat de groeve in Oosterzele binnenkort een crossparcour voor motorcross zal worden... maw ze gaat sluiten.
Ziepe
Ik heb gisteren uit zéér betrouwbare bron vernomen dat de kans zeer groot is dat de groeve in Oosterzele binnenkort een crossparcour voor motorcross zal worden... maw ze gaat sluiten.
Ziepe
The earth has music for those who listen.
Antw: Oosterzele
Ik las gisteren op de Belgische teletekst dat er een grote handtekeningenaktie is opgezet door buurtbewoners tegen dit plan. Misschien kunnen ze er dan een haaientandenzoekpark van maken?
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Ik woon op enkele luttele kilometers van de groeve, misschien toch nog eens gaan voor het te laat is. \'s Weekends naar\'t schijnt geen probleem om te gaan zoeken, mensen die willen meegaan ??
Ziepe
Ziepe
- happybrontosaur
hmm....ik veronderstel niet dat ze in die betoncentrale gaan crossen, eerder in die oude putten daarnaast. Oosterzele is trouwens streng verboden toegang als er controle is vlieg je er sowieso uit. Als je van niet te ver komt is dat nog geen probleem, als je 100 of meer km doet om dan buiten te vliegen is dat wel triest. De beste tijd is daar voorbij..
26-09-2005
OOSTERZELE - Actiecomité op stap tegen crossterrein
Het Actiecomité Scheurbroek blijft druk op de ketel zetten. De bewoners van de wijk proberen elke mogelijkheid te grijpen om buurtbewoners, gemeentebestuur en overheid duidelijk te maken dat een permanent oefenterrein voor gemotoriseerde sporten in Oosterzele niet kan. Ze roepen op tot een algemene mobilisatie op zondag 9 oktober.
OOSTERZELE - Actiecomité op stap tegen crossterrein
Het Actiecomité Scheurbroek blijft druk op de ketel zetten. De bewoners van de wijk proberen elke mogelijkheid te grijpen om buurtbewoners, gemeentebestuur en overheid duidelijk te maken dat een permanent oefenterrein voor gemotoriseerde sporten in Oosterzele niet kan. Ze roepen op tot een algemene mobilisatie op zondag 9 oktober.
Het gaat inderdaad over de oude terreinen...
Uit het \'Bezwaarschrift tegen inplanting van een permanente omloop met trainingsfaciliteiten voor luidruchtige sporten te Oosterzele\'
Na het stilvallen van de industriële bedrijvigheid op bepaalde delen van de oude Betasco- en OBBC sites heeft de natuur er reeds op vele plaatsen de bovenhand genomen en gaat ze domineren met ontstaan van rietkragen in de drassige slecht gedraineerde velden, spontane vorming van wilgen- en elzenbosjes, taluds waarin oeverzwaluwen kunnen broeden. Bepaalde dag- (buizerd, sperwer) en nachtroofvogels (uil) komen in dit gebied jagen en zijn er vaak te zien.
Uit het \'Bezwaarschrift tegen inplanting van een permanente omloop met trainingsfaciliteiten voor luidruchtige sporten te Oosterzele\'
Na het stilvallen van de industriële bedrijvigheid op bepaalde delen van de oude Betasco- en OBBC sites heeft de natuur er reeds op vele plaatsen de bovenhand genomen en gaat ze domineren met ontstaan van rietkragen in de drassige slecht gedraineerde velden, spontane vorming van wilgen- en elzenbosjes, taluds waarin oeverzwaluwen kunnen broeden. Bepaalde dag- (buizerd, sperwer) en nachtroofvogels (uil) komen in dit gebied jagen en zijn er vaak te zien.
Gisteren op het regionale nieuws ging het over dit probleem en voorlopig ziet het er naar uit dat m\'n gaat proberen een deal te sluiten tussen de buurtbewoners en onze \"gemotoriseerde vrienden\"... (bang) afwachten dus...
Ziepe
Ziepe