cupressocrinites crassus ?
Antw: Antw: Antw: cupressocrinites crassus ?
ik vind het logischer eerst zekerheid te zoeken over wat het is voor dat naar een naam gezocht wordt. Ik merk dat op het net steeds meer gezocht word naar een naam zonder er veel belang aan te hechten of hij wel juist is; ik geloof dat men hier liever een verkeerde naam zet dan sp. als het er maar een beetje op lijktscherven schreef:
We weten nu nog steeds geen naam we gaan er van uit de het er een is. Als zijn de meningen verschillend. Gr.Ben

groetjes
(edit: quote-tags juist gezet)
[Bewerkt door Frederik op 26-04-2012 om 15:04 NL]
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
Antw: cupressocrinites crassus ?
Wat een reacties, dank jullie wel. Leuk die linken, kan ik me nog es wat meer verdiepen!
In perpetuum... :-)
Antw: cupressocrinites crassus ?
Ik heb de linken doorgestuurd zodat je duidelijk kunt zien hoe de opbouw van de Cupressocrinites is (1e link). Daarmee is het ook duidelijk dat het eigenlijk altijd om een 5-hoek gaat. Als ik dus naar jouw foto's kijk zie ik die overeenkomst van de symetrie niet. Mijn twijfel blijft dus nog steeds heel sterk of het wel een Cupressocrinites is. Komt hij uit het Devoon dan kan ik hem niet plaatsen en dat maakt mij erg nieuwgierig wat het dan eventueel wel kan zijn.
Groet,
Cora
Groet,
Cora