Fotoserie Cadzand
- Everhardus
Antw: Fotoserie Cadzand
Hoi Hans,
Vooral niet stoppen met posten hier ! Waanzinnige collectie heb je opgebouwd. Erg mooi. Vooral leuk om te zien hoe goed er toch in het verleden te vinden was op locaties waar ik ofwel te laat ofwel in het geheel niet ben geweest omdat ik toen nog niet met fossielen bezig was. Overigens weinig reacties van mijn kant omdat ik ondanks het feit dat ik toch wel de nodige tanden heb verzameld een relatieve leek ben op dit vlak. Ergo,lekker blijven posten !
Gr,Marcel
Vooral niet stoppen met posten hier ! Waanzinnige collectie heb je opgebouwd. Erg mooi. Vooral leuk om te zien hoe goed er toch in het verleden te vinden was op locaties waar ik ofwel te laat ofwel in het geheel niet ben geweest omdat ik toen nog niet met fossielen bezig was. Overigens weinig reacties van mijn kant omdat ik ondanks het feit dat ik toch wel de nodige tanden heb verzameld een relatieve leek ben op dit vlak. Ergo,lekker blijven posten !
Gr,Marcel
Zeker verder doen Hans ! Er worden al veel te weinig haaientanden gepost op dit moment.
Je hebt daar wel een prachtige collectie opgebouwd zo te zien. Ik ben benieuwd naar de rest.
Groetjes, Fabienne.
Je hebt daar wel een prachtige collectie opgebouwd zo te zien. Ik ben benieuwd naar de rest.
Groetjes, Fabienne.
Hallo Maestro,
Hier de foto van de pathologiche megalodon uit Cadzand.
Deze soort pathologie zie je wel meer op grotere haaientanden zoals C. hastalis.
Groeten Hans
[Bewerkt door stiek op 11-11-2012 om 19:41 NL]
Hier de foto van de pathologiche megalodon uit Cadzand.
Deze soort pathologie zie je wel meer op grotere haaientanden zoals C. hastalis.
Groeten Hans
[Bewerkt door stiek op 11-11-2012 om 19:41 NL]
Hans
Hallo Stiek,
dus je hebt hem gevonden in die enorme verzameling.
Mooi!
Het lijkt inderdaad een zelfde soort afwijking te zijn.
Voor de liefhebber:
http://www.fossiel.net/forums/member.ph ... erzameling
Groeten,
Maestro
dus je hebt hem gevonden in die enorme verzameling.
Mooi!
Het lijkt inderdaad een zelfde soort afwijking te zijn.
Voor de liefhebber:
http://www.fossiel.net/forums/member.ph ... erzameling
Groeten,
Maestro

Hoi Hans,
Ik heb alle topic's van jou op dit gebied gelezen en zou zeggen gewoon doorgaan.
Het is gewoon geweldig om te zien wat er zo in ons eigen landje en dat van onse goede buren gevonden word op tanden gebied.
Kijk het tanden spul uit de US,Peru enz enz is ook heel mooi maar deze uit jou foto's laten zien dat wij hier in europa ook mee kunnen doen.
Groetjes Erik
E.J.