Kunt u daar soep van trekken

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
GeoEd
Contacteer:
Kunt u daar soep van trekken

Bericht door GeoEd » 14 okt 2005, 23:42

Afbeelding
Ik ben lid van de Archeologische Werkgroep Zoetermeer. Bij een bezoek van de krant was de fotograaf alleen geïnteresseerd in een mammoetbeen dat bij de zandwinning in Zoetermeer naar boven gekomen was. Ondergetekende in het midden, \"GeoEd\", moest voor de show een intelligente vraag stellen...
die het denkproces van onze voorzitter rechts deed reduceren tot de valsnelheid van een kippeveer in een bak stroop.

Ed Stevenhagen

nijntje
Antw: Kunt u daar soep van trekken

Bericht door nijntje » 15 okt 2005, 16:09

leuk zeg zo\'n bezoekje ..ja het is altijd een kunst om anderen met hun mond vol tanden te laten staan

maar met zo\'n mooi stuk zou dat voor mij al niet meer hoeven

het schattige nijntje vind de mooiste
schatten

Mammoetkies
Antw: Kunt u daar soep van trekken

Bericht door Mammoetkies » 06 nov 2005, 19:33

GeoEd schreef:
Afbeelding
Ik ben lid van de Archeologische Werkgroep Zoetermeer. Bij een bezoek van de krant was de fotograaf alleen geïnteresseerd in een mammoetbeen dat bij de zandwinning in Zoetermeer naar boven gekomen was. Ondergetekende in het midden, \"GeoEd\", moest voor de show een intelligente vraag stellen...
die het denkproces van onze voorzitter rechts deed reduceren tot de valsnelheid van een kippeveer in een bak stroop.
jo hier is Mamoetkies
Trouwens van die soepmoet je gewoon proberen hoor! Mischien is het nog wel lekker hoor! Ha Ha Ha Ha Ha dikke lol dus he!!!
DDDM

Gr. Auke-Florian

Gesloten