Kunt u daar soep van trekken
Kunt u daar soep van trekken

Ik ben lid van de Archeologische Werkgroep Zoetermeer. Bij een bezoek van de krant was de fotograaf alleen geïnteresseerd in een mammoetbeen dat bij de zandwinning in Zoetermeer naar boven gekomen was. Ondergetekende in het midden, \"GeoEd\", moest voor de show een intelligente vraag stellen...
die het denkproces van onze voorzitter rechts deed reduceren tot de valsnelheid van een kippeveer in een bak stroop.
Ed Stevenhagen
Antw: Kunt u daar soep van trekken
leuk zeg zo\'n bezoekje ..ja het is altijd een kunst om anderen met hun mond vol tanden te laten staan
maar met zo\'n mooi stuk zou dat voor mij al niet meer hoeven
maar met zo\'n mooi stuk zou dat voor mij al niet meer hoeven
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
- Mammoetkies
Antw: Kunt u daar soep van trekken
jo hier is MamoetkiesGeoEd schreef:
Ik ben lid van de Archeologische Werkgroep Zoetermeer. Bij een bezoek van de krant was de fotograaf alleen geïnteresseerd in een mammoetbeen dat bij de zandwinning in Zoetermeer naar boven gekomen was. Ondergetekende in het midden, \"GeoEd\", moest voor de show een intelligente vraag stellen...
die het denkproces van onze voorzitter rechts deed reduceren tot de valsnelheid van een kippeveer in een bak stroop.
Trouwens van die soepmoet je gewoon proberen hoor! Mischien is het nog wel lekker hoor! Ha Ha Ha Ha Ha dikke lol dus he!!!
DDDM
Gr. Auke-Florian