Iemand een ideetje? Kan haast niet anders :)
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Antw: Iemand een ideetje? Kan haast niet anders :)
oei das idd niet zo heel leuk... je hoort het steeds vaker en vaker inderdaad.
Maar, toch kanttekeningetje... als je dan een leeg verkoop houdt vanwege een executie verkoop...lijkt het me niet handig om ook spullen van anderen in te kopen, zo kom je nooit van je zooi af...
Maar, toch kanttekeningetje... als je dan een leeg verkoop houdt vanwege een executie verkoop...lijkt het me niet handig om ook spullen van anderen in te kopen, zo kom je nooit van je zooi af...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
Lijkt mij Lytoceras jurense uit de jura periode.zeker ben ik met foto echter niet.
Theo
ik koop alleen maar dingen in die ik zelf nodig heb voor b.v. de inrichting van de toekomstige huur woning, voor de rest probeer ik te verkopen wat ik hier thuis nog tegen kom en waar ik praktich even niets meer mee kan...
Dus als er iemand nog een leuk huisje wil in Zeeland op 50 meter van de oosterschelde waar toch nog wel wat aan verbouwd moet worden (huis is ook een beetje een fossiel) voor €155.00,- vrij opnaam is het van jou.
Maar wees er snel bij want de bank zit al te azen.
Dus als er iemand nog een leuk huisje wil in Zeeland op 50 meter van de oosterschelde waar toch nog wel wat aan verbouwd moet worden (huis is ook een beetje een fossiel) voor €155.00,- vrij opnaam is het van jou.

Maar wees er snel bij want de bank zit al te azen.

ik ben altijd op zoek naar iets leuks voor in de schuur

ik had hem trouwens nog even gegoogeld (de naam van het fossiel) en deze foto erbij gevonden.
Die lijkt sprekend op die ik heb met zels de zelfde afdrukken van de plantjes er in dus het lijkt me weederom een prima conclusie.

Mijn dank hiervoor is weer enorm en het is eigenlijk bizar dat dingen van 150 tot 200 miljoenjaar oud gewoon nog zo gaaf terug te vinden zijn in de grond.

- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Iemand een ideetje? Kan haast niet anders :)
plantjes???dekoper schreef:
ik had hem trouwens nog even gegoogeld (de naam van het fossiel) en deze foto erbij gevonden.
Die lijkt sprekend op die ik heb met zels de zelfde afdrukken van de plantjes er in dus het lijkt me weederom een prima conclusie.
Mijn dank hiervoor is weer enorm en het is eigenlijk bizar dat dingen van 150 tot 200 miljoenjaar oud gewoon nog zo gaaf terug te vinden zijn in de grond.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
het lijken net plantafdrukken. 
Weer wat bij geleerd.

Weer wat bij geleerd.