gevonden in kijkduin
-
Antw: Antw: gevonden in kijkduin
Ja inderdaad dat wordt stap twee.Spongebob schreef:
Dan begint nu de schone taak voor jou om uit te leggen aan de kleine meid dat een bruinvis geen vis is.![]()
M bastiaans
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: gevonden in kijkduin
Hallo Spongebob,misschien een domme vraag,maar waarom hebben ze al deze zoogdieren indertijd vis genoemd.Walvis-Potvis-bruinvis.En waarom Zeehond niet Hondvis ?GR
strandjutters
Antw: Antw: gevonden in kijkduin
Hoi dat is een heel goeie vraag.strandjutters schreef:
Hallo Spongebob,misschien een domme vraag,maar waarom hebben ze al deze zoogdieren indertijd vis genoemd.Walvis-Potvis-bruinvis.En waarom Zeehond niet Hondvis ?GR
Gr.Ben
0000000000
- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
Vragen kunnen nooit dom zijn.
Een antwoord wel.
Ik weet het ook niet precies, maar kan me goed voorstellen dat de zoölogische kennis van de vroegere zeevaarders enigszins te wensen overliet en dat zij destijds echt dachten vissen te zien zwemmen. Niet zo heel vreemd toch?
Het is wel meer gebeurd: de zeehond is geen hond, de schildpad geen pad, zee-egel..., zeepaard.... etc
Een antwoord wel.
Ik weet het ook niet precies, maar kan me goed voorstellen dat de zoölogische kennis van de vroegere zeevaarders enigszins te wensen overliet en dat zij destijds echt dachten vissen te zien zwemmen. Niet zo heel vreemd toch?
Het is wel meer gebeurd: de zeehond is geen hond, de schildpad geen pad, zee-egel..., zeepaard.... etc
Time fades away (Neil Young)
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Spongebob,alhoewel een Zeepaard wel een Paardekop heeft
.GR
Dit waren dan vissen,met een spuitgat die lucht moesten gappen om te kunnen zwemen
[Bewerkt door strandjutters op 08-01-2013 om 22:34 NL]

Dit waren dan vissen,met een spuitgat die lucht moesten gappen om te kunnen zwemen

[Bewerkt door strandjutters op 08-01-2013 om 22:34 NL]
strandjutters