Informatie gevraagd over de Haagse Geologische Vereniging - Fossielenwerkgroep

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Suzy Q
Antw: Antw: Informatie gevraagd over de Haagse Geologische Vereniging - Fossielenwerkgroep

Bericht door Suzy Q » 18 jan 2013, 00:23

strandjutters schreef:
Hallo Suus,ik hoop dat je het wat bevallen is voor je eerste forum avond.GR Pascal
Dag Pascal,

ja hoor, hoewel de hamerproef voor determinatie van barnsteen uit het assortiment "please try this at home" gaat ;-) Beetje zonde.

Groet, Suus

goed kijken is hééééééél belangrijk

scherven
Been thanked: 40 times
Antw: Informatie gevraagd over de Haagse Geologische Vereniging - Fossielenwerkgroep

Bericht door scherven » 18 jan 2013, 10:12

Hallo Suzy q, ik wil even vragen ben je nou archeoloog(e) of geoloog(e), of beide. Amateur of beroeps. Ik ben niet nieuwsschierig maar zou het graag weten.
Gr.Ben

0000000000

scherven
Been thanked: 40 times
Antw: Antw: Informatie gevraagd over de Haagse Geologische Vereniging - Fossielenwerkgroep

Bericht door scherven » 18 jan 2013, 12:08

scherven schreef:
Hallo Suzy q, ik wil even vragen ben je nou archeoloog(e) of geoloog(e), of beide. Amateur of beroeps. Ik ben niet nieuwsschierig maar zou het graag weten.
Gr.Ben
Ik heb inmiddels gelezen op je profiel dat je dus een man bent. Blijft de rest van mijn vraag open. Gr.Ben

0000000000

Plaats reactie