hoe zie je dat een dino bot echt is ????

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Alopias
Antw: hoe zie je dat een dino bot echt is ????

Bericht door Alopias » 16 feb 2013, 10:13

hallo Mexx,

de shop hier is zeker betrouwbaar. Ik heb er ook al een aantal leuke dingetjes gekocht. Die mammoetkiezen waarbij staat 'opgevist door vissers uit de noordzee' komen uit de Noordzee, dat lijkt me duidelijk. Hier heb je het geluk dat alle botten en kiezen uit de shop geconserveerd zijn. Dat moet je zelf niet meet doen. Als je op internet kijkt zijn dergelijke botten en kiezen volgens mij maar zelden geconserveerd. En je betaald er ook veel meer voor. En als je dan vergeet zelf te consreveren gaat hij kapot.

In de shop zijn ook leuke mosasaurustanden te koop. Dit was een soort dinosaurus.Hier heb je ze voor een zeer kleine prijs en ze zijn zeker echt.
Hopelijk vind je iets leuks!

groetjes Aaron

Nullus finis longius si quod facis delectaris

dominiek

Bericht door dominiek » 16 feb 2013, 10:22

Mexx welkom op het forum zelf zit ik er nog niet zo lang op maar in korte tijd kun je hier veel leren en leuken contacten leggen.

Misschien is het als je net begint wat makkelijker io met simpelere fossielen te beginnen. Want de kans is anders groot dat je een vervalsing koopt. Je komt vast wel eens iets echt leuks tegen en het zouw jammer zijn als dan je geld in een nepperd hebt gestopt, een aanrader is om een keer naar een beurs te gaan of om zelf eens op een strand te gaan zoeken daar vind je als je er vaak genoeg komt ook wel iets leuks. Voor de rest veel plezier met het verzamelen van fossielen.
GR. Dominiek

[Bewerkt door dominiek op 16-02-2013 om 10:25 NL]

Keep looking evry time

Mexx

Bericht door Mexx » 16 feb 2013, 10:37

oke bedankt , maar waarom verschillen de prijzen van de mamoet kiezen zo veel van 15 tot 80 euro

Dino bot

Mega_Lo

Bericht door Mega_Lo » 16 feb 2013, 11:37

De mammoet kiezen die 80 euro zijn, hebben een véél betere kwaliteit dan de mammoet kiezen van 15 euro.
zo gaat het bij alle fossielen.

mendel
Antw: Antw: hoe zie je dat een dino bot echt is ????

Bericht door mendel » 16 feb 2013, 12:27

mexx schreef:
oke bedankt , maar waarom verschillen de prijzen van de mamoet kiezen zo veel van 15 tot 80 euro
Hoi mexx
Mocht je nog geïnteresseerd zijn in dinosaurus botten, op marktplaats kun je 3 stukjes kopen voor €5 http://m.marktplaats.nl/a/verzamelen/mi ... ousPage=lr

Facta non verba- Geen woorden maar daden

Mexx

Bericht door Mexx » 16 feb 2013, 12:32

bedankt voor de LINK maar ik heb liever een iets groter stuk maar wel bedankt

Dino bot

Hieronymus
Contacteer:
Antw: Antw: hoe zie je dat een dino bot echt is ????

Bericht door Hieronymus » 16 feb 2013, 12:33

Adron schreef:
In de shop zijn ook leuke mosasaurustanden te koop. Dit was een soort dinosaurus.
Da's nieuw voor mij :-)

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

Alopias

Bericht door Alopias » 16 feb 2013, 12:38

ja zeg :)

ik bedoel dat hij eerst als dino gezien werd, daarom zeg ik ook 'een soort dino' en niet 'een dino'. Maar inderdaad ik heb het fout overgebracht. En deze tanden kosten ook veel minder dan dergelijke vleeseters. Denk maaar aan spinosaurus, carcharodontosaurus, tyranosaurus,...

groetjes Aaron

Nullus finis longius si quod facis delectaris

quincy

Bericht door quincy » 16 feb 2013, 12:59

hallo hallo

ik ben ook pas nieuw en ik heb ook al eens een mis loper gehad!dat was een Ammoniet.ik kwam er achter toen ik naar naturalis ging.je kan ook wel naar naturalis gaan daar kunnen ze je wat advies geven.(dit heb ik dus gedaan met mijn Ammoniet)

[Bewerkt door quincy op 17-02-2013 om 11:01 NL]

welk fossiel vind jij het leukst

donckey

Bericht door donckey » 16 feb 2013, 22:21

Mexx,

Als je pas sinds gisteren geinteresseerd bent in fossielen, weet je eigenlijk nog niets van fossielen. Probeer eerst uit te vinden of je wel werkelijk geinteresseerd bent, bijvoorbeeld door enkele boekjes over fossielen aan te schaffen en een tijdje de mensen op de forum te volgen.
Als je als dertienjarige, zonder enige ervaring, werkelijk overweegd een onduidelijk dinobotje van 140 euro aan te schaffen dan is dat natuurlijk jouw zaak, maar ik krab me hierbij achter de oren!
En ehhhh overleg je dit ook met je ouder(s)?
Zou ik wel doen als ik jouw was.
Ook zou ik je willen adviseren eerst te proberen je eigen fossielen zelf te vinden.
Kopen kan altijd nog.

Peter

[Bewerkt door donckey op 16-02-2013 om 22:22 NL]

donckey

Plaats reactie