Klompje erts ?
Antw: Antw: Klompje erts ?
Hallo, er word hier niemand voor z,n kop gestoten. Dan moet je niet van die rare vragen stellen als je het al zo goed weet. We zitten hier allemaal om anderen iets te vertellen. Waarom denk je dat het een stukje erts is(meteoriet). Ga anders naar Geologie.net. dat is een betere plek. Succes met je erts.Mc_Crabs schreef:
Ben zón object al eens eerder tegen gekomen, denk dan ook te weten wat het is. Maar aan vage ingevingen en aannames hebben we niets. Je kunt er enkel maar mensen mee voor de kop stoten of je zelf belachelijk maken.
Zou je de vindplaats willen vermelden dan kunnen we er mogelijk met meer zekerheid iets over vermelden. Om je een bepaalde kant op sturen in wat het zou kunnen zijn.
0000000000
Antw: Klompje erts ?
Met vage antwoorden kan je jezelf ook belachelijk maken ...
Ik ben leek en nieuwkomer,dus de kans is groot dat ik me belachelijk maak,daar zit ik dus ook niet mee in
Ik vind een "object" waar ik als leek van vermoed dat het een of ander erts kan zijn of mogelijk een fossiel,ik plaats het ter determinatie ...krijg ik op mijn donder mensen voor de kop te stoten en mezelf belachelijk te maken !?
Eerder ontmoedigend om verder vondsten te plaatsen....
Ik ben leek en nieuwkomer,dus de kans is groot dat ik me belachelijk maak,daar zit ik dus ook niet mee in
Ik vind een "object" waar ik als leek van vermoed dat het een of ander erts kan zijn of mogelijk een fossiel,ik plaats het ter determinatie ...krijg ik op mijn donder mensen voor de kop te stoten en mezelf belachelijk te maken !?
Antw: Antw: Klompje erts ?
Hallo Kajoe, trekt het je niet aan. Er zijn lieden van de gevestigde orde die je tot de orde roepen. Ik ben ook maar een leek maar met vele dingen toch wel ervaring. Ik ben ook nog amateur archeoloog en vond altijd van die voorwerpen die jij hebt geplaatst. Dat waren smeltslakken die overblijven bij ijzer productie. Van daar dat ik reageerde. Geen enkele bij bedoeling. Als jij dit op het strand hebt gevonden bij HvH oid. is smeltslak niet uitgeloten. Ook erts niet gezien de overlag van schepen niets is uitgesloten. Dus conclucie blijf lekker plaatsen en geen enkele vraag is dom. We zijn allemaal mensenKajoe schreef:
Met vage antwoorden kan je jezelf ook belachelijk maken ...
Gr.Ben-Lochem
0000000000
Antw: Klompje erts ?
Kajoe ik leef met je mee In het begin en nu zelfs nog wel eens zet ik dingen op het forum waarvan anderen zullen denken je maakt jezelf belachelijk daarmee , maar het is toch zo dat in ieder geval de meeste hier op het forum zitten om er te leren.
Veel succes met zoeken en ga gewoon lekker verder met plaatsen.
GR. Dominiek
Veel succes met zoeken en ga gewoon lekker verder met plaatsen.
GR. Dominiek
Keep looking evry time
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Re: Klompje erts ?
Ik heb deze discussie even naar 'gesteenten algemeen' geplaatst. Ik denk dat we er voorlopig van kunnen uitgaan dat het geen fossiel is.
Aan iedereen die op z'n paard gezet is zou ik willen vragen om de bijdrage van mc_crabs nog eens rustig te lezen. Dan zal je wellicht zien dat er nergens iets raars of aanvallends instaat. Zoals ik het bericht interpreteer verwijst mc_crabs met 'vage ingevingen en aannames' naar het antwoord dat hij zou geven op basis van de beperkte info die hier gegeven is, en vraagt hij enkel om bijkomende info.
Dus als jullie een inspanning willen doen om berichten met een positieve bril te lezen, hoeven deze misverstanden niet meer voor te komen.
En dan kijk ik in het bijzonder naar Ben, want je zet goedbedoeld de negatieve trend met je reactie, en dat is niet de eerste keer. En de stijl waarop je dat doet, daar wordt ik ook niet vrolijk van (en mc_crabs wellicht ook niet). Let er een beetje op, zet voortaan je roze bril op als je reacties leest
Vanaf nu terug on-topic als het kan.
Aan iedereen die op z'n paard gezet is zou ik willen vragen om de bijdrage van mc_crabs nog eens rustig te lezen. Dan zal je wellicht zien dat er nergens iets raars of aanvallends instaat. Zoals ik het bericht interpreteer verwijst mc_crabs met 'vage ingevingen en aannames' naar het antwoord dat hij zou geven op basis van de beperkte info die hier gegeven is, en vraagt hij enkel om bijkomende info.
Dus als jullie een inspanning willen doen om berichten met een positieve bril te lezen, hoeven deze misverstanden niet meer voor te komen.
En dan kijk ik in het bijzonder naar Ben, want je zet goedbedoeld de negatieve trend met je reactie, en dat is niet de eerste keer. En de stijl waarop je dat doet, daar wordt ik ook niet vrolijk van (en mc_crabs wellicht ook niet). Let er een beetje op, zet voortaan je roze bril op als je reacties leest

Vanaf nu terug on-topic als het kan.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)