jongen uit mijn klas word buitengesloten

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
donna:)
Antw: jongen uit mijn klas word buitengesloten

Bericht door donna:) » 05 jan 2014, 23:04

Ja mendel idd. Mijn mentor heeft het al is een x besproken maar het word alleen maar erger...en hij houdt niet van fossielen helaas maar van romeinen en games dus jamner het was een goed idee maar dat gaat niet door:( en tja mijn mentor is niet zo betrouwbaar. .. ik vertelde hem mijn diepste geheim met tranen en dat vertelde hij gwn aan de hele klas lekker is dat 0___o

Xx donna

Alfer
Contacteer:

Bericht door Alfer » 06 jan 2014, 00:34

Lekkere school zeg.
Als dat zo door blijft gaan dan zou ik overplaatsing naar een andere klas adviseren, desnoods een andere school.
Natuurlijk in overleg met zijn ouders.
Beetje radicaal maar anders heeft hij er misschien de rest van zijn leven last van.

Had het er op mijn werk nog even over.
Daar draaide ze het om, de pesters moeten de klas uit.
Verder moeten zijn ouders in actie komen.

Wel flink dat je dit op het forum zet.

[Bewerkt door Alfer op 06-01-2014 om 17:47 NL]

Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking

Galeorhinus

Bericht door Galeorhinus » 11 jan 2014, 15:32

Kan het mij zo al wat inbeelden wat voor mensen het zijn. Laag IQ, pet, grote mond, broek tot onder de schoenveters. Meestal krijgen die dan de mooiste dames, zoals ik en wat vrienden van me helaas al heben waargenomen hehe

Tjaaaaa, valt niet veel aan te doen. Als de school te tolerant is en geen harde aanpak hanteert krijg je dit.

Alopias

Bericht door Alopias » 11 jan 2014, 17:41

hoi Stijn,

heeft niks met uiterlijk te maken. Ik draag ook vaak een pet

groeten
Aaron

Nullus finis longius si quod facis delectaris

Bericht door donna:) » 11 jan 2014, 18:33

ja idd je hebt gelijk,ze houden hun jas aan pet, lange broek (ik noem het poepbroeken want je ziet hun onderbroek), kauwen op kauwgom enzo. maar idd met petjes is niks mis mee ♥_ ♥ de jongen die ik leuk vind draagt monster petje omg ♥
en ja die jongens krijgen altijd knappe meisjes... ik vind het maar kleine kinderlijfje hahaha niks voor mij die jochies die mensen pesten en denken dat ze stoer zijn.
ps:alopias idd niet alle jongens zijn zo nep stoer doenderig en pesterig met ene petje. maar hij had het over jongens met laag IQ dat heb jij dus niet!

[Bewerkt door donna:) op 11-01-2014 om 18:38 NL]

Ahuijsmans
Been thanked: 1 time

Bericht door Ahuijsmans » 14 jan 2014, 16:06

Tjah, als iemand die op een school werkt en dit dus dag in dag uit ziet kan ik je zeggen dat dit niet eenvoudig op te lossen is.

Vaak word helaas ervoor gekozen de jongen/meisje te plaatsen in andere klas cq. andere school.
Toch is het ook goed om als jongen wat weerbaarder te worden, je ziet maar al te vaak dat kinderen die gepest worden en naar een andere school verhuizen ook daar weer gepest worden.
Op 1 of andere manier lijkt het wel alsof kinderen ruiken als er iemand gepest kan worden.

Ik ken bijvoorbeeld bij mij op school wat jongens die munten zoeken met de metaal detector en best populair zijn... dus het hebben van een voor veel jeugdige mensen vreemde hobby hoeft niet te betekenen dat je ook gepest word.
Wellicht een weerbaarheids training, is via scholen en ouders vaak te regelen...

Maar ik zou niet eens bevriend willen zijn met die pesters. Pesten is het wegstoppen van eigen zwakte door het te projecteren op een ander. Aangezien veel pubers nogal onzeker zijn gaan ze hier graag in mee.
Ik zou wat meer omgaan met de gepeste knul, betrek hem er wat meer bij.

Overigens is het niet alleen kinderen hoor die pesten, ook grote mensen kunnen er wat van ;) Maar je leert die mensen op waarde te schatten. Je lacht het weg en reageert gewoon niet meer op al die smsen/telefoontjes/berichtes ;) :P dus......

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D

Snoefie

Bericht door Snoefie » 14 jan 2014, 16:32

Het is heel naar, maar sommige mensen worden nu eenmaal gepest, ongeacht wat ze doen of laten.

Ik werd op school altijd gepest omdat ik nogal dik was. Tot ik ineens slank werd, toen werd ik daar weer mee gepest.

Al met al dus een moeilijk probleem en moeilijk om een oplossing voor te vinden. Ik zou als ik jou was inderdaad gewoon aardig tegen die jongen doen, ongeacht wat de anderen doen.

Bericht door donna:) » 14 jan 2014, 18:37

woow wat erg zeg! ik schrik hier echt van! wat gemeen zeg van die die pesters! elke pester is even gemeen vind ik. maar die van jou zijn echt wel een (haaien)tandje erger! heel veel sterkte nog verder♥! . En Tobias die jongen die gepest word die help ik nu heel erg :) hij hoort er al wat meer bij. het pesten is al ietsie minder dus dat is een mooi begin. Helaas is dat nu dus de oorzaak dat hij mij leuk vind :( maar ik doe aardig tegen hem als enig meisje met 1 vriendin van mij, dus daarom denk ik. dankje voor jullie tips!!

en ja ik zeg niks over mijn hobby kennelijk wil niemand er iets over weten. b.h.v mijn beste vriendin die zit op havo. en die zoekt ze zelf ook :)

nogmaals heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt door jullie tips, zonder jullie tips had ik die jongen nooit zomaar geholpen :) hoop dat het gepest binnen 3 maanden over is. ik meld het hier als het over is

Xxx maar de conclusie is dat ik nog steeds niet voor mijn hobby kan uit komen...

[Bewerkt door donna:) op 14-01-2014 om 19:49 NL]

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 14 jan 2014, 19:38

Hallo,
Ik vind het erg dapper van jullie dat jullie dat allemaal kunnen zeggen. Hopelijk brengt dit gesprek jullie ook iets dichter bij een oplossing.
Maar hou er rekening mee dat iedereen kan meelezen op het internet. Niet alleen nu, maar ook over enkele jaren. Wees toch zéér voorzichtig met wat jullie allemaal plaatsen hier, zeker als het gaat om persoonlijke details.
Ik zou jullie toch sterk aanraden om jullie posts even goed na te lezen en de meest persoonlijke zaken te schrappen. Wie deze post volgt heeft dit intussen wel gelezen. Als ik jullie hierbij kan helpen, graag, stuur maar een mailtje dan.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Bericht door donna:) » 14 jan 2014, 19:48

goed dat je het zegt Frederik! ja ik schrap het dna maar ff voor de zekerheid. maar eigenlijk vertrouw ik iedereen hier. en iedereen mag mij ook vertrouwen ik heb alleen maar respect voor de mensen die dat hebben geplaats! Xxx :)

[Bewerkt door donna:) op 14-01-2014 om 19:48 NL]

Plaats reactie