kaakfragment?
kaakfragment?

weet iemand om wat voor een dier het hier gaat?bovenste komt van verontreinigde grond
oude boerderij.onderste komt van grindafzuiging voor de kust van england.
grt dv
i just looove fossils
Antw: kaakfragment?

dit is van een andere hoek.
helaas kan ik het geheel niet scherper krijgen en hoop dat dit voldoende is.
i just looove fossils
De donkere Bos primigenius taurus, de witte in ieder geval Bos primigenius.
Wat zoveel is dat de donkere een Huisrund is en de witte een Oeros.
De witte zou ook nog een Bison priscus (Steppenbison) kunnen zijn maar dan moet ik het ding kunnen vergelijken met andere kaken.
Verder is de donkere een rechter en de witte een stuk linker onderkaak.
M.vr.gr.
The Stone
Wat zoveel is dat de donkere een Huisrund is en de witte een Oeros.
De witte zou ook nog een Bison priscus (Steppenbison) kunnen zijn maar dan moet ik het ding kunnen vergelijken met andere kaken.
Verder is de donkere een rechter en de witte een stuk linker onderkaak.
M.vr.gr.
The Stone
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Ja, volledig correct Stone....
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
de witte lijkt ook wel een extra tand te hebben als ik het moment van de kroming aan de voorkant met elkaar gelijk leg heeft de witte een tand meer in de kaak staan??????
???klopt dat???
???klopt dat???
i just looove fossils
Ik zie nu pas je vragen.
De grot tekening is een Steppenwisent.
Bison priscus dus. De oeros is een xxl uitvoering van het huidige spaanse vechtstieren (kortharig) met de hoorns van een schotse hooglander.
Wat betreft meer of minder tanden is gezichtsbedrog. Het is beter om de 1e kiezen gelijk te houden.
Elke rundachtige heeft dezelfde set aan kiezen. Ze varieren alleen in grootte en in de vorm van de kaak.
De grot tekening is een Steppenwisent.
Bison priscus dus. De oeros is een xxl uitvoering van het huidige spaanse vechtstieren (kortharig) met de hoorns van een schotse hooglander.
Wat betreft meer of minder tanden is gezichtsbedrog. Het is beter om de 1e kiezen gelijk te houden.
Elke rundachtige heeft dezelfde set aan kiezen. Ze varieren alleen in grootte en in de vorm van de kaak.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.