Plaats hier je foto's van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.
Antw: Plaats hier je foto's van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.
Erg mooi kleur gebruik.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
- Livingstone
Antw: Plaats hier je foto's van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.
Wat een mooie dingen zie ik hier voorbij komen, erg leuk allemaal om te bekijken!
Groeten, Coby
- Livingstone
Antw: Antw: Plaats hier je foto's van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.
Prachtig!!vipera schreef:
Een olieverfschilderij geïnspireerd door de vorm van een ammoniet, met natuurlijk wat artistieke vrijheid in de keuze van kleuren.
Groeten, Coby
- Dino15
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 184 times

Dit is mijn werk, een onderwaterlandschap uit de neogeen uit mill met een cosmopolitodus hastalis, een potvis, een dolfijn, een slak en beenvissen. allemaal dieren
die welbekend zijn bij de verzamelaars die naar mill, cadzand en antwerpen zijn geweest.
nick
Trying to find a great white for years now,
still no succes.
still no succes.

- Jurassic Lars
- Been thanked: 2 times
Mooi gemaakt!
MOSASAURUS LARS:
Dit monster is nu
te zien in het Natuurhistorisch
museum Maastricht!!!
Dit monster is nu
te zien in het Natuurhistorisch
museum Maastricht!!!