Preparatie van een Ceratarges sp. uit Marokko.
Antw: Preparatie van een Ceratarges sp. uit Marokko.
Prachtig! Als ie inderdaad van Zireg is dan kan het een Ceratarges ziregensis zijn. Mocht je foto's van een (compleet) referentie-exemplaar nodig hebben dan laat het me maar weten 
Allart

Allart
Nice job......
Alweer
Ben je er de 5 de ook bij?
[Bewerkt door ivok op 14-09-2014 om 21:06 NL]
Alweer
Ben je er de 5 de ook bij?
[Bewerkt door ivok op 14-09-2014 om 21:06 NL]
oeps...
Walter, Allart,
bedankt voor de waardering, maar het moeilijkste deel van de preparatie moet nog komen. Dus het wordt nog even afwachten hoe het eindresultaat er zal uitzien.
Allart,
ik heb de pdf, waarin jij en Harald de C. ziregensis beschreven hebben en daarin staan uiteraard al een reeks mooie foto's.
Als je echter over een foto van een compleet referentie-exemplaar beschikt, dan wil ik zulke foto wel graag hebben. Want ik dacht dat o.a. de occipetale stekels ontbreken bij het specimen in de pdf publicatie.
groeten
Lugo
bedankt voor de waardering, maar het moeilijkste deel van de preparatie moet nog komen. Dus het wordt nog even afwachten hoe het eindresultaat er zal uitzien.
Allart,
ik heb de pdf, waarin jij en Harald de C. ziregensis beschreven hebben en daarin staan uiteraard al een reeks mooie foto's.
Als je echter over een foto van een compleet referentie-exemplaar beschikt, dan wil ik zulke foto wel graag hebben. Want ik dacht dat o.a. de occipetale stekels ontbreken bij het specimen in de pdf publicatie.
groeten
Lugo
Panta rhei
Heraclites
Heraclites
Ivo,
ik miste juist uw vraag.
Hopelijk kan ik er zijn in Maastricht, maar ik ben nog niet zeker of het gaat lukken. Ik heb de presentatie van Frederik tweemaal gezien en ik wil ze graag een derde maal volgen, want het is absoluut de moeite waard.
Dus hopelijk tot binnenkort.
Lugo
ik miste juist uw vraag.
Hopelijk kan ik er zijn in Maastricht, maar ik ben nog niet zeker of het gaat lukken. Ik heb de presentatie van Frederik tweemaal gezien en ik wil ze graag een derde maal volgen, want het is absoluut de moeite waard.
Dus hopelijk tot binnenkort.
Lugo
Panta rhei
Heraclites
Heraclites
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik hou me ook aanbevolen voor die foto's van het typespecimen van C. ziregensis, temeer omdat ik toch wat verschillen meen op te merken (mogelijk vallen die binnen de 'normale' vormvariatie van de soort, dat is moeilijk te zeggen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)