Tanden uit Marokko
- SebastiaanVR
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Tanden uit Marokko
en fossielenheerser mag ook eens geduld leren hebben, je hebt de foto\'s er gisteren pas op gezet, als de pro\'s nu op weekend zijn of als ze moeten werken moet je dat respecteren, het kan goed zijn dat je volgende week pas antwoord krijgt maar antwoord zal je wel krijgen, nogmaals: DIT IS GEEN MSN!!!
greetz
jeroen
greetz
jeroen
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
- SebastiaanVR
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: Tanden uit Marokko
Nou, volgens mij denk je dat de hele wereld om jou draait.fossielenheerser schreef:
Ok, ben gewend om gelijk antwoord te krijgen, komt door msn.
Sorry
Wat meer bescheidenheid zou je beter staan.
Robert Mensink
- SebastiaanVR
Eigenlijk slaat dat ook nergens op.
Ik wist niet dat ze misschien weg waren en daarom was ik ongeduldig.
Sorry, maar als je niet weet waar je over praat, zeg dan ook niets daarover.
Ik wist niet dat ze misschien weg waren en daarom was ik ongeduldig.
Sorry, maar als je niet weet waar je over praat, zeg dan ook niets daarover.
Ik lees met verbazing dit topic en wil Fossielenheerser één ding meegeven:
Een beetje pas op de plaats zou niet slecht zijn en geduld is een schone zaak. Met de opmerkingen die je plaatst maak je niet echt vrienden. Zelf ben ik zoals ik het noem een vrij opgevoede jongen van inmiddels 42 en hou wel van iemand die zijn mondje durft te roeren, alleen dit moet wel genuanceerd gebeuren. Als je zo doorgaat met praten over professionals en je gebruik van woorden op dit forum, heb je de kans dat er niemand meer op je berichten reageerd.
Sorry voor dit Of Topic antwoord, maar ik vond dat het effe gezegd moest worden.
Een beetje pas op de plaats zou niet slecht zijn en geduld is een schone zaak. Met de opmerkingen die je plaatst maak je niet echt vrienden. Zelf ben ik zoals ik het noem een vrij opgevoede jongen van inmiddels 42 en hou wel van iemand die zijn mondje durft te roeren, alleen dit moet wel genuanceerd gebeuren. Als je zo doorgaat met praten over professionals en je gebruik van woorden op dit forum, heb je de kans dat er niemand meer op je berichten reageerd.
Sorry voor dit Of Topic antwoord, maar ik vond dat het effe gezegd moest worden.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- SebastiaanVR
Sorry, maar als iemand zo tegen me gaat praten, lijkt het mij dat ik dan ook wel een reactie terug mag geven.
Het was niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, als jullie dat zo opvatten.
Als ik niet op mijn woorden lette, kwam dat omdat iemand dan iets zei dat me een beetje irriteerde.
Sorry daarvoor dan.
Het was niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, als jullie dat zo opvatten.
Als ik niet op mijn woorden lette, kwam dat omdat iemand dan iets zei dat me een beetje irriteerde.
Sorry daarvoor dan.
Ik zeg alvast het volgende;
als je ooit fossielen koopt lees dan eerst de tips die men op het forum heeft gezet,deze kunnen je al veel helpen.
En al je het zaakje niet vertrouwt zeker niet kopen,28 euro is al tamelijk geld maar als je een trilo van enkele honderden euro\'s koopt en hij is vals....
@fossieleheerser:http://www.fossiel.net/informatie/fossielenkopen.php
lees deze eens voor je weer iets koopt
groeten,
g.
als je ooit fossielen koopt lees dan eerst de tips die men op het forum heeft gezet,deze kunnen je al veel helpen.
En al je het zaakje niet vertrouwt zeker niet kopen,28 euro is al tamelijk geld maar als je een trilo van enkele honderden euro\'s koopt en hij is vals....
@fossieleheerser:http://www.fossiel.net/informatie/fossielenkopen.php
lees deze eens voor je weer iets koopt
groeten,
g.
@Fossielenheerser
Ik zoek mijn tanden zelf (dus ook gisteren en vandaag) en daarna prepareer ik ze zelf. Dan heb je niet veel tijd meer om te chatten. Dat is inderdaad niet snugger want het is dan slimmer om ze te kopen. Als een niet zo snuggere paleontoloog tegen een plakje karton , een \'organische massa\' zegt waarop \'een afdruk van een fossiel\' voorkomt , waarbij hij bedoelt dat het fossiel op een stukje karton was geplakt , dan gebruikt hij een eufemisme om het enthousiasme van de jonge fossielenheerser niet meteen finaal de grond in te boren. Hij zou dan misschien ook vragen hoever fossielenheerser aan dit plakje heeft geprutst want er loopt een lijn omheen de hele \'compositie\'. De linkse tand ziet er behoorlijk uit maar de top is gebroken. Als je hem eruit haalt kan dat nefast zijn voor je tand. Daar het rechterstuk zo te zien nep is (waar zijn de tandholtes voor de volgende tanden?) kan het ook zijn dat je mooie linkertand aan de onderzijde beschadigd is want geloof me vrij , mooie gave losse tanden gebruiken ze niet meer in een compositie.
Dus laat maar alles zoals het is , maar als je echt nog wat wil prutsen leg dan het onderste stuk van de wortel bloot en kijk welk voedingskanaal daarbij vrijkomt (om de soort te bepalen)
mvg
Ik zoek mijn tanden zelf (dus ook gisteren en vandaag) en daarna prepareer ik ze zelf. Dan heb je niet veel tijd meer om te chatten. Dat is inderdaad niet snugger want het is dan slimmer om ze te kopen. Als een niet zo snuggere paleontoloog tegen een plakje karton , een \'organische massa\' zegt waarop \'een afdruk van een fossiel\' voorkomt , waarbij hij bedoelt dat het fossiel op een stukje karton was geplakt , dan gebruikt hij een eufemisme om het enthousiasme van de jonge fossielenheerser niet meteen finaal de grond in te boren. Hij zou dan misschien ook vragen hoever fossielenheerser aan dit plakje heeft geprutst want er loopt een lijn omheen de hele \'compositie\'. De linkse tand ziet er behoorlijk uit maar de top is gebroken. Als je hem eruit haalt kan dat nefast zijn voor je tand. Daar het rechterstuk zo te zien nep is (waar zijn de tandholtes voor de volgende tanden?) kan het ook zijn dat je mooie linkertand aan de onderzijde beschadigd is want geloof me vrij , mooie gave losse tanden gebruiken ze niet meer in een compositie.
Dus laat maar alles zoals het is , maar als je echt nog wat wil prutsen leg dan het onderste stuk van de wortel bloot en kijk welk voedingskanaal daarbij vrijkomt (om de soort te bepalen)
mvg
- SebastiaanVR
Bedankt Mineraal0, daar zal ik de volgende keer aan denken.
PLIKONA, ik heb een beetje steen aan de zijkant van de kaak weggehaald om te kijken of het nog verder doorliep naar beneden.
Met welke tand moet ik eigenlijk kijken welk voedingskanaal daarbij vrijkomt?
Dus ik moet de kaak erin laten zitten, ook al is ie waarschijnlijk nep?
PLIKONA, ik heb een beetje steen aan de zijkant van de kaak weggehaald om te kijken of het nog verder doorliep naar beneden.
Met welke tand moet ik eigenlijk kijken welk voedingskanaal daarbij vrijkomt?
Dus ik moet de kaak erin laten zitten, ook al is ie waarschijnlijk nep?