Bulla\'s cadzand
Antw: Bulla\'s cadzand
op het strand van cadzand kwam ik iemand tegen, die had heel veel verstand van die gehoorbeentjes, en hij zij dat de gehoorbeentjes uit cadzand vrijwel identiek zijn aan die van de moderne \"gewone dolfijn\" (ik weet niet of er een soort is die gewone dolfijn heet, maar je weet wel welke ik bedooel, die dolfijnen die je ook in het dolfinarium te harderwijk ziet).
wat betreft de verschillende leeftijden: er is ongetwijfeld een verschil in grootte, maar ik denk niet in vorm. grotere dieren hebben grotere botten en organen e.d., dat zou betekenen dat de onderste (grootste) \"soort\" het oudste is. maar zoveel groter als de kleinere \"soort\" is hij nou ook weer niet. aangezien de grotere \"soort\" een \"holte\" aan de zijkant heeft, moet er op die plaats dus materiaal weg zijn gegaan. dat lijkt mij niet logisch.
het spijt mij dat ik steeds tegen jouw goed bedachte ideeën in ga, ik ben eigenwijs
.
in ieder geval bedankt voor het meedenken, davinci!
Groeten, Casper
wat betreft de verschillende leeftijden: er is ongetwijfeld een verschil in grootte, maar ik denk niet in vorm. grotere dieren hebben grotere botten en organen e.d., dat zou betekenen dat de onderste (grootste) \"soort\" het oudste is. maar zoveel groter als de kleinere \"soort\" is hij nou ook weer niet. aangezien de grotere \"soort\" een \"holte\" aan de zijkant heeft, moet er op die plaats dus materiaal weg zijn gegaan. dat lijkt mij niet logisch.
het spijt mij dat ik steeds tegen jouw goed bedachte ideeën in ga, ik ben eigenwijs

in ieder geval bedankt voor het meedenken, davinci!
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Ik probeer je te laten zien dat je ergens met heel veel verschillende uitgangsposities naar kunt kijken.
Dit komt je eind resultaat ten goede en houd je onderzoek op kwaliteit en je zelf scherp.Overigens word dit niet altijd gewaardeerd.Moest ooit eens een wiskunde formule uitrekenen op school,maar omdat ik deze niet geleerd had \'\'bedacht\'\' ik ter plekke een nieuwe formule om toch achter het antwoord te komen.....
Mijn docent rekende het alsnog fout omdat het niet ZIJN formule was.
(ik vond het wel knap van mezelf maar ja daar had ik toen niks aan)
gr dv
Dit komt je eind resultaat ten goede en houd je onderzoek op kwaliteit en je zelf scherp.Overigens word dit niet altijd gewaardeerd.Moest ooit eens een wiskunde formule uitrekenen op school,maar omdat ik deze niet geleerd had \'\'bedacht\'\' ik ter plekke een nieuwe formule om toch achter het antwoord te komen.....
Mijn docent rekende het alsnog fout omdat het niet ZIJN formule was.
(ik vond het wel knap van mezelf maar ja daar had ik toen niks aan)
gr dv
i just looove fossils
erg flauw van die leraar. eigenlijk zijn beina alle leraren een beetje onredelijk.
wel erg knap, zomaar een formule bedenken... ik ben zelf best wel slecht in wiskunde.
ik stel je commentaar wel op prijs hoor.
Groeten, Casper
wel erg knap, zomaar een formule bedenken... ik ben zelf best wel slecht in wiskunde.
ik stel je commentaar wel op prijs hoor.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Je weet toch dat je oip school enzo niet mag leren denken. Dat zou een schande zijn. Je zou het wel eens beter kunnen weten...
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
de meeste leraren zijn echt een beetje vreemd. ze gedragen zich zelden als gewone mensen.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
je moet trouwens ook wel helemaal knettergek zijn om leraar te worden, om nog maar niet te spreken over de pabo, waar leraren leraren opleiden. ik snap niet veel van wiskunde, maar volgens mij ben je knettergek in het kwadraat als je les gaat geven op de pabo.
verder slaat dit eigenlijk nergens op
Groeten, Casper
verder slaat dit eigenlijk nergens op
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Volgens mij zijn er best wel docenten die weten wat ze doen ...het zijn er alleen niet zo veel.Dat is wel jammer want het is toch heel belangrijk werk.
maaaaaar uuuh nou weten we nog niet echt veel he?over die bullas natuurlijk.
dv
maaaaaar uuuh nou weten we nog niet echt veel he?over die bullas natuurlijk.
dv
i just looove fossils
euh, ik werk aan de HEAO, doe wetenschappelijk onderzoek maar geef ook les, ben dus ook leraar, ik vind mezelf niet gekker dan de gemiddelde mens (normaal dus).
Nooit problemen met studenten trouwens...
[Bewerkt door Maarten op 15-10-2004 om 21:18 NL]
Nooit problemen met studenten trouwens...
[Bewerkt door Maarten op 15-10-2004 om 21:18 NL]
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Dat bedoelde ik dus er zijn ook hele goede leraren zoals maarten en daar kan je nog vaak mee lache joh.
Kijk uit he mannen want als je veel geluk hebt kom je bij maarten en dan mag je hopen dat hij vergeten is wat je geschreven hebt over leraren.
gr dv

Kijk uit he mannen want als je veel geluk hebt kom je bij maarten en dan mag je hopen dat hij vergeten is wat je geschreven hebt over leraren.
gr dv
i just looove fossils
Antw: Antw: Bulla\'s cadzand
davinci schreef:
gr dv
je hebt gelijk Davinci, deze \"mannen\" zullen grote problemen met me kringen, al hun fossielen inleveren enzo...
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!