Determinatie vraag voor plikona of mike
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Determinatie vraag voor plikona of mike
zal nog wel even duuren voordat ik de fotos op de mail kan verzenden. mijn computer is namelijk gecrahed. en zit nu op die van mijn broer, waar ik geen mails kan verzenden. vandaag komt iemand naar de comp kijken. dus meschien vanavond, maar weet het niet zeker.
gr sean
gr sean
Antw: Determinatie vraag voor plikona of mike
@Sean
Is niet erg. Iets wat 65 miljoen jaar gewacht heeft om ontdekt te worden kan best nog enkele dagen wachten om gedetermineerd te worden. Maar ken je de exacte laag? Of heb je nog wat kalksteen waar het eventueel opgezeten heeft? Als het is wat we denken dat het is , is het belangrijk dat de stratigrafische bepaling ook correct is. Voor de wetenschap dan toch!
@Mike
Inderdaad , dat Ikejirispul , maar ik mis het tweede foramengat voor Mosasaurus of de inkeping voor Plioplatecarpus. Dus even de foto\'s afwachten!
Is niet erg. Iets wat 65 miljoen jaar gewacht heeft om ontdekt te worden kan best nog enkele dagen wachten om gedetermineerd te worden. Maar ken je de exacte laag? Of heb je nog wat kalksteen waar het eventueel opgezeten heeft? Als het is wat we denken dat het is , is het belangrijk dat de stratigrafische bepaling ook correct is. Voor de wetenschap dan toch!

@Mike
Inderdaad , dat Ikejirispul , maar ik mis het tweede foramengat voor Mosasaurus of de inkeping voor Plioplatecarpus. Dus even de foto\'s afwachten!

Antw: Antw: Determinatie vraag voor plikona of mike
@ Plikona .. tja, idd, en in hoeverre speelt het \'juvenile\' een invloed ... hier gaan we weer .... topic verplaatst zou Frederik zeggen ... naar zondag !plikona schreef:
@Sean
@Mike
Inderdaad , dat Ikejirispul , maar ik mis het tweede foramengat voor Mosasaurus of de inkeping voor Plioplatecarpus. Dus even de foto\'s afwachten!![]()
@ Sean : mail zeker je foto\'s ... antwoord volgt ... !
grtn,mike
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Determinatie vraag voor plikona of mike
Die functie zit nog niet in het forummike schreef:
topic verplaatst zou Frederik zeggen ... naar zondag !

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Fossiel hunter sean
- Contacteer: