Determinatie vraag voor plikona of mike

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Fossiel hunter sean
Contacteer:
Antw: Determinatie vraag voor plikona of mike

Bericht door Fossiel hunter sean » 14 nov 2006, 16:37

zal nog wel even duuren voordat ik de fotos op de mail kan verzenden. mijn computer is namelijk gecrahed. en zit nu op die van mijn broer, waar ik geen mails kan verzenden. vandaag komt iemand naar de comp kijken. dus meschien vanavond, maar weet het niet zeker.

gr sean

Plikona
Been thanked: 1 time

Bericht door Plikona » 14 nov 2006, 17:17

@Sean
Is niet erg. Iets wat 65 miljoen jaar gewacht heeft om ontdekt te worden kan best nog enkele dagen wachten om gedetermineerd te worden. Maar ken je de exacte laag? Of heb je nog wat kalksteen waar het eventueel opgezeten heeft? Als het is wat we denken dat het is , is het belangrijk dat de stratigrafische bepaling ook correct is. Voor de wetenschap dan toch! ;)
@Mike
Inderdaad , dat Ikejirispul , maar ik mis het tweede foramengat voor Mosasaurus of de inkeping voor Plioplatecarpus. Dus even de foto\'s afwachten! ;)

mike
Antw: Antw: Determinatie vraag voor plikona of mike

Bericht door mike » 14 nov 2006, 18:12

plikona schreef:
@Sean
Is niet erg. Iets wat 65 miljoen jaar gewacht heeft om ontdekt te worden kan best nog enkele dagen wachten om gedetermineerd te worden. Maar ken je de exacte laag? Of heb je nog wat kalksteen waar het eventueel opgezeten heeft? Als het is wat we denken dat het is , is het belangrijk dat de stratigrafische bepaling ook correct is. Voor de wetenschap dan toch! ;)
@Mike
Inderdaad , dat Ikejirispul , maar ik mis het tweede foramengat voor Mosasaurus of de inkeping voor Plioplatecarpus. Dus even de foto\'s afwachten! ;)
@ Plikona .. tja, idd, en in hoeverre speelt het \'juvenile\' een invloed ... hier gaan we weer .... topic verplaatst zou Frederik zeggen ... naar zondag !
@ Sean : mail zeker je foto\'s ... antwoord volgt ... !

grtn,mike

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Determinatie vraag voor plikona of mike

Bericht door Frederik » 14 nov 2006, 18:16

mike schreef:
topic verplaatst zou Frederik zeggen ... naar zondag !
Die functie zit nog niet in het forum :D Ik spreek Herman hier onmiddellijk over aan! ;)

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Fossiel hunter sean
Contacteer:

Bericht door Fossiel hunter sean » 15 nov 2006, 19:14

mike en plikona hebben allebei mail!

gr sean

Gesloten