Belgische Vereniging voor Paleontologie
Antw: Antw: Belgische Vereniging voor Paleontologie
somniosus schreef:
Ik ben 10 jaar lid geweest.
Hoi, waarom \"geweest\"? ben je het niet meer?
Hoezo als ik vragen mag?
mvg
Mark
Antw: Belgische Vereniging voor Paleontologie
Hoi Mark,
Ik ben ook lid van B.V.P.
Nog maar sinds augustus, maar ben al een keer mee geweest op excursie naar Rummelange.
Groentjes...
Ilse
Ik ben ook lid van B.V.P.
Nog maar sinds augustus, maar ben al een keer mee geweest op excursie naar Rummelange.
Groentjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
Hey Ilse,
Je wist het al, ik ben intussen ook al bijna vijf jaar lid van BVP en ik was ook in Rumelange (zie foto\'s op mijn site) maar we zijn elkaar toen blijkbaar misgelopen. Volgend jaar misschien bij een excursie?
We hebben inderdaad leuke excursies maar voor mij zouden ze die nog wel mogen verdubbelen =o)
Je wist het al, ik ben intussen ook al bijna vijf jaar lid van BVP en ik was ook in Rumelange (zie foto\'s op mijn site) maar we zijn elkaar toen blijkbaar misgelopen. Volgend jaar misschien bij een excursie?
We hebben inderdaad leuke excursies maar voor mij zouden ze die nog wel mogen verdubbelen =o)
Antw: Antw: Belgische Vereniging voor Paleontologie
yoghurtje schreef:
Hey Ilse,
Ja Yoghurtje we hebben mekaar mislopen in Rummelange, maar die groeve is daar ook zo groooooot hé. Er komen vast nog wel excursies waarop we elkaar wel eens ontmoeten en de rest van de leden (zie hierboven) ook wel hoop ik.
Ik ben ook benieuwd naar de excursiekalender van volgend jaar.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
-
hey
toevallig ik ben ook
bij de club
waar ga antw st-gillis of vosselaar
toevallig ik ben ook
bij de club
waar ga antw st-gillis of vosselaar